Wie gaat er dit jaar ook naar de toppers en als je gaat wat trek je aan? ik moet nog op zoek naar iets roods. ik ga vrijdag 30 mei.
Ik ga ook vrijdag in het blauw. Maar ik heb nog geen flauw idee wat mijn outfit is. Als iemand een leuk idee heeft? Ik heb nog wel een rode galajurk te leen.....
bedankt, maar daar heb ik niet het figuur voor. zoek meer iets van een rood shirt met glitterdingen ofzo. lekker fout
Ik ga 31 mei. Heb zelf eigenlijk een hekel aan de toppers, maar we gaan met een hele groep dus tja. Zal vast wel gezellig worden. Wij moeten in t blauw Hebben ons kostuum al af. We hebben allemaal een donkerblauwe tutu en een shirtje wat we hebben laten bedrukken.
ik heb net bij miss etam maar een rood shirt besteld, daarbij had ik al een rode veren boa en een klein hoedje met veren voor in het haar.
Ik ga niet omdat ik niet wil dat iemand anders beslist wat ik moet gaan dragen. Ik ga voor ontspanning en wil dus aan kunnen doen wat ik zelf mooi vind.
Ik ga 24 mei en dan in het wit, heb ook nog geen flauw idee wat ik aan doe. Zag trouwens dat ze bij de Shoeby een speciale kledinglijn hadden maar ik vind 30euro voor een shirtje wat je misschien nooit meer aan doet een beetje zonde.