Ervaring miskraam bij 6 weken oud vruchtje ? wel of niet gebeurd ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fiore, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ik zou morgen gecuretteerd worden maar nu heb ik het idee dat ik zojuist het vruchtje verloren heb. Ik zou een vruchtje van 6,4 weken verliezen. Ik verloor vanaf vrijdag wel wat bloed maar vergelijkbaar met een ongesteldheid. Nu vanmiddag wat hele kleine stolseltjes, echt maar een paar mm. Ik hoorde ineens wat vallen in het toilet en heb het even bekeken. Het was een beetje ovaal, ca. 3 cm diameter. Donkerrood qua kleur, en het leek alsof er een vliesje met een uiteindje omheen zat. Ik denk wel dat dit het geweest is, maar het zakje was dus niet doorzichtig, leek meer op de kleur van een stolsel, vandaar dat ik twijfel.

Mijn buikpijn is weg nu. Wie heeft er ervaring met het verliezen van een vruchtje in deze periode ? Hoe groot was het bij jullie ?

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb miskramen gehad met die periode. Bij mij viel er dus ook iets in de wc. Toen ik het er uit haalde was het een met lucht gevuld vliesje, leek wel een klein opgeblazen plastic zakje. Daaraan zat een sliert bloed.

Sterkte met verwerken!

3. SiepG

SiepG Lid

7 jun 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn tweede miskraam heb ik het vruchtje kunnen opvangen. Het voelde niet heel anders als bij het verliezen van allerlei stolsels, maar het zag er wel echt anders uit. Ons vruchtje was lichtbruin van kleur, al zat er natuurlijk ook wel een beetje bloed aan. En het was langwerpig, een soort coconnetje. Mijn vk heeft eens gezegd dat je stolsels met je vingers moet kunnen platknijpen, het vruchtje zelf voelt hard(er) aan. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet geprobeerd heb.

Als je het vruchtje verloren heb, zou de buikpijn/krampen direct over moeten zijn, dus het lijkt erop dat het bij jou wel goed zit.

Hoe dan ook, ze maken in het ziekenhuis, voor de curettage, toch nog een echo, dus dan weet je het zeker. Ik neem aan dat als je dan 'schoon' bent, dat je dan gewoon weer naar huis gestuurd wordt.

Succes!

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoord, ik heb wel een foto gemaakt van het geen ik verloren heb. Maar heb er niet in geknepen of gevoeld. Vond dat niet prettig. Hebben jullie trouwens veel stolsels verloren ? Ik dus helemaal niet. Alleen heel kleine stipjes. Is het noodzakelijk dat je stolsels verliest ?

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, je hoeft niet veel stolsels te verliezen, bij sommige vrouwen gaan miskramen met nauwelijks bloedverlies gepaard.
    Soms komt dat bloedverlies ook nog later, als je weer wat actiever wordt bijvoorbeeld. Kan allemaal. Houd daar iig rekening mee en zorg dat je maandverband bij je hebt voor de zekerheid, als je weg gaat.

Sterkte met alles! :(

6. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    inderdaad het is heel verschillend, ik had eerst bijna geen bloedverlies..pas nadat ik het vruchtje had verloren, Wel..

niet echt heel veel stolsels verloren, eigenlijk wel gigantische buikpijn voordat ik mijn vruchtje veloor..Sterkte..:(

7. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Als jij denkt dat dat het vruchtje was dan zal het het wel geweest zijn.
    In mijn fotoalbum staat nog wel een foto van mijn vruchtje, ik verloor het met 6w3d.

Deel Deze Pagina