Ervaring moederfiets bsp seine

Discussie in 'De lounge' gestart door Bessy, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Zoals al in de titel staat is er iemand bekend met de bsp seine?

Tijdens mijn zoektocht naar een moederfiets ben ik deze een aantal keer tegengekomen en hij ziet er leuk uit, maar ervaringen kon ik niet vinden.

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Met mijn zoektocht naar een moederfiets en dus ook in fietswinkels geweest vond ik eerst deze flets ook leuk! Maar nadat ik me erin verdiept had en erop had gefietst vond ik het ineens niks meer.. Echt een breed stuur wat niet handig en niet mooi is nadat je kindje achterop zit..

Ik heb dus voor een Sparta amazone dynamic christaliced blue/christaliced white en ben er zo blij mee!!

3. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor je reactie.

Ik moet `m nog in het echt gaan bekijken, maar was al bang dat ie tegen zou vallen.

Ik heb jou sparta even opgezocht en ziet er mooi uit, maar daar hangt dan ook meteen een ander prijskaartje aan. En daar moet ik nog even over nadenken, want ik ben toch vooral een mooi weer fietser, maar aan de andere kant moet ik wel allebei mijn mannetjes mee kunnen nemen, dus wel een goeie fiets nodig..

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb deze fiets en vind het een prettige fiets. Hij was de helft qua prijs als je het vergelijkt met de bekende merken. Hij fiets prima, genoeg ruimte. Kan fietstassen en buggy achterop meenemen. Ik zou alleen wel voor 7 versnellingen gaan. Ik heb er 3 en kom dan toch regelmatig te kort als ik wat harder wil fietsen.

Deel Deze Pagina