Waar zweren jullie bij bij Yves Rocher

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

De titel van het topic zegt het al, welk product staat bij jullie op asolute numero uno bij Yves Rocher?
    Heb ff zin om te shoppen maar zie door de bomen het bos niet meer ;)

THANX!!!!!!!!!!!!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De zonneproducten!!

Elk jaar bestel ik de olie's en after-sun :D
    Heerlijk spul!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Oh lekker!!!! Goed idee :D
    Ik ga ook pomme d'api voor Mayron bestellen.
    Hoe is die mascara?

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    de douchegelletjes die je vaak met de bonnetjes kunt krijgen.
    2 voor 3 euro bv, die vind ik altijd fijn om in huis te hebben, ook als je soms ff een kleinigheidje nodig hebt voor iemand.
    bestel ze vaak dan ook met bijpassende deo, lekker voor jezelf en voor iemand anders.

jaren geleden hadden ze ook een afslankgel, die smeerde je op je benen en dan werd dat spul toch warm, kreeg er echt rode benen van, en het werkte echt!!
    helaas hebben ze die niet meer.

weet van mijn ouders dat die al jarenlang de hamamelis, zo heet het geloof ik, serie gebruiken.
    mijn vader heeft heel snel een geirriteerde huid en die zweert bij deze lijn.

verder vind ik het gewoon leuk om zo nu en dan weer een doosje te bestellen met lekkere dingetjes voor mezelf!!

joyce

5. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik weet niet meer hoe het heet, maar er is een Marokkaanse lijn met scrub en maskers enzo, en die is zo lekker!! donkerbruine verpakking ;)

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Pure camille lijn. Ik heb laatst 1 vd nieuwe eyeliners gekocht, werkt erg handig. Eigenlijk vind ik heel veel wel lekker ervan. Behalve de geuren, die vind ik vies.

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    De 2 in 1 oogmake up reiniging voor waterproof make-up heb nog nooit zoon fijne gehad! En de bodymilk met amandel ik had altijd mega droge benen met schilvrrs en vellen etc. Gebruik die bodymilk nu 6 maanden en ik heb nu heerlijk zachte beentjes. Verder ben ik gewoon verslaafd aan van alles en nog wat van dat merk :)

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Het gezichtskoelwater of zoiets, weet niet precies hoe je het noemt. haha. Die heb ik altijd in de zomer. Nu nog 3 flessen op voorraad.

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    dag/nacht creme pure camomille.

10. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Het kruisje om de site af te sluiten, ik kan er echt niet tegen!

11. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Zoals iemand anders al zei: de douchegels van die bonnetjes en dan vooral de orchideen aus madagascar... Maar misschien komt dat ook wel omdat ik die geur tijdens een super vakantie op Corsica voor het eerst gebruikt heb en als ik hem nu zou ruiken, ik meteen weer op Corsica ben met mijn gevoel. Ik weet niet of ze hem nog verkopen...

Succes met shoppen!

12. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik heb pas van mn schoonmoeder 2 potten "pure calendulan" dag/nachtcreme gekregen... ze mag er gelijk 10 meer voor me bestellen!!

Deel Deze Pagina