Ik wil eind april een tuinfeest gaan geven voor mijn verjaardag, Ik wil wat party tenten in de tuin zetten met een vuurkorf en de tuindeuren van de keuken open zodat ik ong. 35 mensen kwijt kan ( we hebben niet zo een grote tuin) Maar ik wil niet dat het zo een duf praat feestje word, Hebben jullie leuke tips waarmee ik een knal feest kan organiseren?
Een DJ inhuren en de buren uitnodigen om gezellig mee te feesten ( in verband met de knallende muziek) Muziek zo hard zetten dat mensen niet kunnen praten
Buren uitnodigen inderdaad haha. Verder een biertap huren en genoeg drank inslaan. Eventueel wat tieners inhuren die rondlopen met dienbladen met drankjes en hapjes. Sta tafels neerzetten. Leuke aankleding van de tenten. Goede boxen voor de muziek.
De juiste mensen uitnodigen! Ik ben echt iemand, samen met mijn man, die op de meest duffe feestjes nog de dj beetje aanspoort voor wat leuke muziek te gaan en los te gaan op de dansvloer. Als je een stel hebt die dat doet volgt de rest altijd... Daarnaast; goede muziek. Jaren 90 muziek doet het vaak goed en iedereen kent wat van die nummers. Daarnaast wat leuke lichtjes, kaarsjes en wat eten. Ik zou lopend buffet doen dan moet iedereen opstaan haha. Als je kinderen uitnodigt;zorg voor vermaak. Wij hebben een speelhuisje en een springkussen, altijd goed voor alle kinderen.