Welke stofzuiger hebben jullie en hoe bevalt die?

Discussion in 'De lounge' started by hanna76, Nov 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hallo,

Wij zijn toe aan een nieuwe stofzuiger. We hebben nu een gewone met stofzuigerzak van Bosch, maar dat ding doet niet normaal meer.
    Er zijn toch tegenwoordig ook stofzuigers zonder stofzuigerzak? Hoe werkt dat dan? En zijn die wel te betalen? Wij willen nl. echt geen dure stofzuiger hebben...

Welke stofzuiger hebben jullie en hoe bevalt die?

Groetjes,
    Hanna

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik heb al 10 jaar zo'n kleintje van Bosch. Ik ben intussen vaak verhuisd en heb grove dingen opgezogen, ook wel eens natte dingen. Dat 'ding' is gewoon niet kapot te krijgen!

Tip 1: Heb je een groot huis of weinig stopcontacten? Kies dan voor een stofzuiger met een langer snoer!
    Tip 2: kieskeurig.nl

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    ik heb nu het goedkoopste model van philips; koop die niet! wat een rotding.
    heb hiervoor een miele gehad, rood model, staat vaak in krantjes als aanbieding, die was super fijn.

op het werk zo een stofzuiger zonder zak maar dat vind ik maar niks als er veel haren liggen.

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik wil nooit meer anders dan een Miele.
    Heb jaren lang voor de thuiszorg gewerkt en bij veel verschillende mensen schoongemaakt. En dus veel verschillende stofzuigers gebruikt.
    Vind een Miele gewoon het fijnst.
    Die van ons is nu 7 jaar oud en doet het nog perfect.

5. Does81

Does81 Bekend lid

Mar 26, 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Dyson ball Animal, heerlijk ding! Idd zakloos dus kunt nooit staan dat je geen zakken hebt. Moet wel elke 3 maanden de filters schoonmaken. De bak waar alles in opgevangen wordt wordt vuil. Dus zo nu en dan maak ik die ook schoon. Hoeft niet persee geloof ik, maar vind dat wat frisser. Het is maar net wat je handig vindt. Met een zak gooi je dat stuk helemaal weg, zonder zak is het wat extra werk evt. Sommige vinden de zakken hygienischer. Dyson is wel een van de duurdere maar hebt 5 jaar garantie erop. Mijn moeder heeft er eentje te pakken gekregen via een aanbieding. Mooi prijsje was dat. Hier in Engeland hebben ze zo nu en dan aanbiedingen dat je 30% korting krijgt als je je oude inlevert. Maakt niet uit ie werkt of kapot is. Misschien hebben ze dat ook in NL? Scheelt ook weer. :)
    Succes met snuffelen!

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nilfisk 60 euro bij de Kruidvat nu geloof ik, wat een zuigkracht en wat een topding!

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    En nu denk je vast Nilfisk wat is dat voor B merk, het is een heel bekend merk A merk..

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

1 van Bosch, met 15 meter snoer en zo'n grappige slang.
    Hiervoor een Dyson, wil ik noooooit meer!

9. woez

woez Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    1,129
    205
    63
    Wij hebben de Hetty en ik zweer erbij

10. marygirl

marygirl Actief lid

Dec 25, 2010
    377
    0
    0
    De rode Nilfisk van Kruidvat heb ik ook, superding! Wel een wat kort snoer (5 meter), maar perfect voor onze bovenverdieping. Beneden een paarse Philips Easylife, ook heel blij mee, enorme zuigkracht. De Philips zou ik de volgende keer zo weer kopen :D

Voor deze 2 een zakloos ding gehad, 1 keer nooit weer, want de zuigkracht was ver te zoeken ;) Maar er zijn vast ook gelukkige zakloze gebruikers.

11. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dirt Devil CP-2, hiervoor een Dyson maar die gaf de geest en er was geen budget voor een nieuwe. Deze is ook prima.

12. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik heb al 9 jaar een Miele en die zuigt super fijn. Ik heb jaren lang in de Kraamzorg gewerkt en met veel stofzuiger gewerkt. Maar Miele vind ik de fijnste. Mijn grootste ergernissen zijn : een te lichte stofzuiger die telkens om ligt, een te kort snoer, en een snoer die automatisch inrolt als je er te hard aan trekt.

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja persoonlijk vind ik dat je aan een stofzuiger best wat mag uitgeven wij hebben goedkopere gehad en die hebben echt niet de zuigkracht die wij nu hebben. Maar goed wij hebben een Miele koste bijna 300 euro nooit een probleem mee!!

14. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb een Dyson! Ben er heel blij mee... Zakloos is zo fijn!

15. lies276

lies276 Niet meer actief

Misschien ben ik de enige dan, maar mij beviel de miele juist vor geen meter. Na 5 keer stofzuigen was de zuigkracht inmiddels waardeloos.Ik heb nu een philips en die bevalt me goed.

16. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    een tip! neem nooit een henry/Hetty!
    snel kapot, draait niet lekker met je mee, loeizwaar. je moet met de hand oprollen enz...

17. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Ik heb al 7 jaar de goedkoopste miele stofzuiger. Ding was al 4 jaar oud dus nu 11 jaar en doet het nog super.

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Ik heb een hetty, ben er erg tevreden over :)

19. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Grappig... Ik ben inmiddels alweer een paar jaar erg blij met mijn Henry! Ik wil juist geen andere meer.

20. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Wij hebben een roze Hettie :D. Die bevalt prima want het is de eerste stofzuiger die ik niet sloop omdat ik er te lomp mee omga. Deze is te lief ;) En hij doet het overigens prima!

Share This Page