Hoi allemaal, Ons kindje ligt in een volkomen stuit en nu kreeg ik van de verloskundige de tip voor moxa-therapie. Heb je ervaring met moxa-therapie? Ik ben heel benieuwd naar je ervaring! groetjes, Smitje.
Hoi, ik heb het gedaan bij de eerste. Zij lag in onvolkomen stuit, maar het heeft niets geholpen. Ze bleef lekker zo liggen Trouwens, ik zou het niet binnen doen, want het hele huis gaat stinken van die rook! Succes!
Hoi Nora, Bedankt voor je reactie! Ik heb deze morgen een afspraak staan voor de moxa-therapie en ben zeer benieuwd of het iets gaat doen. Is jouw dochtertje in stuit geboren of is het een (geplande) keizersnede geworden? Groetjes!
Ik heb bij de eerste ook moxa therapie gedaan maar ook zij bleef lekker in stuit liggen. Ze is uiteindelijk geboren d.m.v. een geplande keizersnee. Heel veel succes, ik hoop dat het bij jou wel werkt!
Bij ons heeft het ook niet geholpen. Hij ligt nog steeds in stuit en liet zich ook niet draaien in het ziekenhuis. Achja, het zal wel een lekker plekje zijn. Koetje, wat grappig dat we gelijk opgaan! Heb jij al verlof? Ik moet nog maar 1 dag werken en dan is het zover! Ik heb er zo'n zin in! Koetje en Nora, hoe vonden jullie de geplande keizersnede?
Ik heb het ook gedaan bij de tweede en hij is gedraaid. Volgens mij in week 37, vlak voor een eventuele versie. Maar of het door die vieze stinkstok kwam, weet ik niet. Ach, het kan vast geen kwaad om te proberen dacht ik.
Ik heb het ook gedaan samen met voetreflextherapie. Heeft niet gewerkt (evenals twee versiepogingen niet) en het werd bij mij een spoedkeizersnede (vliezen braken en weeën begonnen voor datum geplande keizersnede). Maar je hoort wel eens dat het wel helpt, dus ik vind het zeker het proberen waard.