Hoi dames, Ongeveer 8 jaar geleden is bij mij pcos geconstateerd. Ik heb het idee dat ik er de laatste maanden meer last van heb dan voorheen, want ik heb elke keer rond de tijd dat de ovulatie zou moeten zijn veel last van buikpijn en puisten. Ik ben 2 jaar geleden spontaan zwanger geraakt van een zoontje en inmiddels willen wij graag voor een 2e kindje gaan. Ik ben erg benieuwd of pcos bij vrouwen is 'verminderd'/weg is gegaan' door het aanpassen van de levensstijl en of dit ervoor gezorgd heeft dat je zwanger bent geworden. Ik heb overigens geen last van overgewicht, maar denk wel dat een gezonde levensstijl bij kan dragen aan een vermindering van de klachten. Ik heb ook al gekeken naar het boek 'Heerlijk pcos proof eten' en ik ben benieuwd of er vrouwen ervaring hebben met dit boek en deze methode. Graag hoor ik jullie reacties!
Ik heb ook pcos en toen ik zwanger werd de laatste keer was ik erg bezig met gezond eten en sporten. Zelf denk ik dat dat best een zetje heeft gegeven. Naar dat boek ben ik wel benieuwd.