Hallo zit nu op dag 19 van mijn cylcus mijn eisprong is al geweest.. heb op dag 12 en 16 geklust.. mijn temperatuur blijft op 36.4 tot 36.6... tot gisteren en vandaag is de temp 37.3.. Zou het ???
Heb je de hele cyclus, dus vanaf dag 1, getempt? (Want pas dan kun je er iets zinnigs over zeggen). Was die de hele tijd 36.4/36.6? Of pas na je eisprong en voor eisprong lager? Want als je nu pas een tempstijging hebt, dan heb je dus nog maar net je eisprong gehad. Als dit echter een tweede tempstijging is, dan zou je zwanger kunnen zijn. Heb je ook een temperatuurkaartje? Hoe weet je dat je eisprong al geweest is? Je vorige cyclus was 39 dagen, dus toen is je eisprong ergens geweest tussen dag 21 en dag 29. (Gebaseerd op een luteale fase van minimaal 10 en maximaal 18 dan). Als je eisprong dus nu al geweest is, is deze cyclus dus veel korter. Heb je onregelmatige cyclussen?
Vanaf dag 1 heb ik 36,4 tot 36.6 Op dag 13 had ik een dip naar 36.1 en daarna weet 36,6..tot gistercen vandaag is de temp 37,3..daarom denk ik dat t een ei is geweest.. Want in ronde 1 had ik ook zo'n dip..Maar als ik jou verhaal lees begin ik te twijfelen want voor mijn eerste zwangerschap had ik ook onregelmatig cyclus.. Zit in ronde 2 en in ronde 1 had ik de ei op dag 19 en op dag 39 ongi geworden.. Ben benieuwd wat de temp de komende dagen zijn...