Twee maanden. Je bent hoe dan ook meteen vruchtbaar, omdat je cyclus gewoon doorloopt met een mirena. Hoe snel je zwanger bent, hangt natuurlijk van heel veel factoren af, maar aan de mirena zal het niet liggen
bij mij was het meteen de eerste ronde raak, complete verrassing en niet verwacht.... inmiddels 26 weken zwanger van mijn kleine wonder
Hmmm, ik was direct zwanger. Had geen idee hoe mijn cyclus liep. De spiraal is er op 22 mei uitgegaan. Op 10 juni een positieve test. Was niet echt de planning, maar ach ze is nu bijna 3!
Nog niet zwanger helaas, ga nu ronde 6 in. Niet om negatief te zijn hoor, maar het hoeft niet altijd meteen raak te zijn. Ik startte onze ‘reis’ ook met het idee van nou ben meteen vruchtbaar dus zal wel snel lukken... helaas valt dat nog tegen! Wel vrijwel direct redelijk regelmatige cyclus overigens.
Een keer de 3e ronde raak (waarvan we van de eerste 2 rondes de eisprong gemist hadden ) MA geworden en meteen weer zwanger. Tweede keer dat hij er uit ging eigenlijk ook meteen weer..
Hier in ronde 5 zwanger, werd een ma bij 9 weken.. inmiddels in ronde 12 na het verwijderen van de spiraal en niet opnieuw zwanger.
Ik geloof overigEns niet dat de Mirena daar echt invloed op heeft. Dus is het gewoon, hoe vruchtbaar jij bent. De een doet er langer over dan de ander. Volgens mij is de mirena daar niet van invloed op.
Ja precies dit! Je hoort zoveel verhalen over dames die meteen zwanger raakten na de Mirena. Het kan, maar ligt indd aan je eigen vruchtbaarheid en dat van je partner. Wat scheelt is dat je niet hoeft te ‘ontpillen’.