Ik ben 41.3 dagen zwanger en heb gister erge bloedverlies gehad met stolsels van 3 en 4 cm ook de hele nacht goeie weeen gehad de zijn gestopt Kom net uit het ziekenhuis ze konden niks viden Wie heeft dit ook gehad en wat was het bij jullie
Geen idee wat het kan zijn, maar als ik jou was, had ik het ziekenhuis niet meer verlaten zonder kindje in mijn armen! Je hebt de termijn ervoor en met zoveel weeen (al zijn ze nu afgezwakt) en zulk hevig bloedverlies vind ik persoonlijk dat ze je hadden moeten opnemen om de bevalling in te leiden / door te leiden (afhankelijk van evt ontsluiting bij jou). Succes en let ajb goed op of je de baby nog voldoende voelt bewegen!!!
Kan ook je slijmprop zijn geweest.. soms gaat dat gepaard met bloed en stolsels gemixt met slijm. Ik hoop dat je weeen weer komen opzetten en dat het dan doorzet.
Het was geen slijmprop heb het in de wc laten liggen en de vk gebeld die is komen kijken. Ik hou de bewegingen zeker goed in de gaten ben nu overgedragen aan de gynocoloog en als ik de baby maar een uirtje niet voel moet ik bellen morgen heb ik weer een echo en ctg dus word wel goed in de gaten gehouden Woensdag of donderdag word ik ingeleid maar hoop dat het nog uit zichzelf begint