ervaring negenmaandenbeurs

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ukkie1981, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1981

Ukkie1981 Nieuw lid

10 nov 2009
    1
    0
    0
    Duiven
    Hallo Dames,

Morgen hebben wij in de planning staan om naar de negenmaandenbeurs te gaan. Aangezien ik sinds een paar weken BI heb ( lichte vorm ). wil ik wel zeker weten dat het een bezoek waard is.

Dus is mijn vraag aan diegene die al zijn geweest hoe was het?

2. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Nou kan het je helaas nog niet vertellen. Ik ga vanavond.
    Ik heb ook BI en via de servicedesk van de Rai heb ik een rolstoel gereserveerd zodat ik toch heen kan, want ik keek er al zo lang naar uit. Misschien kun je er ook nog een reserveren?

Succes!

liefs

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik ben er al geweest en ga er de 20ste weer heen ik vond het erg leuk en sommige dingen met veel korting groetjes jolanda

4. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ben vorig jaar geweest en hoewel het best even dringen was af en toe, vond ik het hartstikke leuk. Heb hele leuke spulletjes (met korting) gekocht en vond het wel grappig om naar al die buiken te kijken.
    En ik ben dus helemaal geen beurs-mens normaal gesproken.. kan je nagaan!

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het is heel leuk, maar zorg voor een rolstoel want er zijn erg weinig zitplaatsen.

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ik ben afgelopen woensdag met een vriendin geweest.
    we hebben een gezellige dag gehad op de 9 maanden en huishoud beurs. maar als we er niet heen waren gegaan hadden we ook niet veel gemist. ik miste ook wel een paar dingen op de beurzen, zoals een boeken over zwangerschap, en kleding en schoenen stands. enne boodschappen kan ik ook wel thuis doen! maar heb dan alleen niet zo'n gratis vrolijk gekleurde boodschappen tas waar je er thuis al 10 van hebt liggen!

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vond het zeker de moeite waard. Heb een hoop gezien en veel leuke kortingen gezien ;) Ik zou gaan, maar misschien is inderdaad een rolstoel handig?

8. Baby80

Baby80 Actief lid

21 nov 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, kan iemand mij vertellen hoe/waar je een rolstoel kan reserveren voor op de negenmaandenbeurs? Groetjes Baby80

9. kleintje09

13 feb 2009
    29
    0
    0
    het was wel aardig , maar niet veel nieuwtjes
    en 20 euro parkeer geld afzetters
    dus raad jullie aan om met de trein te gaan..

Deel Deze Pagina