Hoi meiden, Ben me een beetje aan het orienteren. Het liefst zou ik twee Tripp Trapps kopen maar vind dat toch wel heel duur. 2e hands blijkt het toch lastig twee (tweeling) dezelfde mooie te vinden. Nu kijk ik ook ven naar de nepperds, maakt mij op zich niet uit als ze maar wel fijn in gebruik zijn. Sommige vind ik wel wat lelijker moet ik zeggen. Iemand ervaring? Ik zag de Yaris Kinderstoel Yaris naturel die leek me wel mooi. Ik wil niet met eetblad maar nog wel met beugel oid. Alvast bedankt!
Ik heb bijna dezelfde stoelen (net een ander model), en ik vind ze super!! Ze zijn zelfs een stuk stabieler dan de tripp-trapp en hebben bredere zitvlak. Daarnaast zijn het geen 'neppe tripp-trapp', maar gewoon een meegroei stoel. Tripp-trapp is niks anders dan een merk meegroeistoelen, ze waren niet eens de eerste met dit concept. Als je 'deluxe' uitvoering neemt krijg je de babyinzet en het blad gratis erbij
De stoel is fijn maar hier laat de verf los, heb dus wat blanke vlekken ertussen (stoel is koloniaal). Ga hem na mn verlof een andere kleur verven dan kan die weer vooruit
Wij hebben ook zo'n Soort kinderstoel. Hij bevalt ons prima en hij is makkelijk te verplaatsen niet loei zwaar. Wij hebben deze.
Goed om te lezen! Wil hier straks ook een andere. Hadden een X-adventure maar vond dat een onding. Hebben nu een Ikea stoel maar moet dan zo opletten als ik even wat moet pakken ofzo. Kan dochter straks een nieuwe hebben en kan baby met 6 maanden eerst in de Ikea stoel.
heb je die alleen met blad of ook zonder? ik wil namelijk dat ze aan tafel zitten nu ze wat groter zijn.
Deze hebben wij ook! Je kunt het blad, baby inzet (kussentje), de beugel enz allemaal eraf halen. De zitting plaats je precies op de nodige hoogte en naar mate de kinderen groeien gaat de zitting omlaag. Je kunt ze gebruiken vanaf 6mnd tot .....? (Ik zit er soms op als we veel visite hebben, zonder beugel welteverstaan )
Ik heb de yaris ook maar vind de kwaliteit zwaar slecht. Tijdens het eten had mn dochter wat water gemorst op de voetenplank. Na het eten heb ik dit afgedroogd en toch zat er nog een vlek. Ook het tafelblad werd snel vaal van het poetsen. Ze beweren dat het echt houd is, maar het is echt van dat plastic hout.
Welke kleur heb je? Wij hebben de lichte, en nog steeds nergens last van. En de stoelen hebben heel wat te verduren gehad in de afgelopen 2 jaar. Onder andere dagelijkse schrubbeurt met dettol spray en schuursponsje.
Wij hebben ook de Laura en ik vind hem ideaal. Makkelijk te onderhouden en zoon zit perfect aan tafel.