Uitslag?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Rundeeprunwild, 10 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Heey..

Mijn kleine meisje is nu 5 weken oud en ze krijgt ineens allemaal kleine rode bultjes in haar nekje en ze zitten ook op haar oortjes..
    Ze is sinds gisteren ook snotverkouden, de groene snot vliegt alle kanten op als ze niest. Kan dit met de verkoudenheid te maken hebben of zou het uitslag/eczeem zijn?
    Als het blijft zal ik maandag het cb ff bellen maar misschien dat jullie me kunnen vertellen wat het zou kunnen zijn?
    Hier ff 2 foto'tjes ervan;

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Heeft ze het ergens anders ook nog? Het lijkt een allergische reactie op iets eigenlijk. Heeft ze geslapen op iets dat je anders gewassen hebt of heeft ze een shirtje aan waar ze op zou kunnen reageren?
    Ik weet verder niet welke ziektes die bultjes veroorzaken, wij hebben tot nu toe alleen verkoudheidjes zonder bultjes gehad.....

3. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ze heeft er nu een paar kleine bultjes bij op haar gezicht bij.. de rest van haar lichaam is helemaal gaaf gelukkig.
    Geen andere wasmiddel gebruikt.. nergens anders op geslapen..
    Het lijkt geen pijn te doen als ik er voorzichtig aan zit.

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Volgens mij hoort niet bij een verkoudheid.

Als ik jou was zou ik morgen de huisarts bellen (en niet CB). CB is voor groei en adviezen. Huisarts is voor ziekte e.d.

5. Rundeeprunwild

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik ben vandaag naar de dokter geweest omdat het eerst afzakte maar nu dubbel zo erg terug komt over haar hele gezichtje..
    Het was niks ernstigs en kon komen door de verkoudheid.
    Kon het verzorgen met baby-olie om het wat sneller te laten herstellen maar het zou uiteindelijk ook uit zichzelf weg kunnen gaan.

Smeren met baby-olie dus:D En badderen met Balneum-olie om het in het nekje en op de oortjes te verminderen..

Deel Deze Pagina