Ervaring nepmerken Ali expres?

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

HIj is nu met vriendjes de binnenstad in op pad voor een paar air force, hij blij ik blij. :)
    Heb zeLF een paar air force die al 6 jaar oud zijn en nog netjes. Als hij deze stuk krijgt gaat hij voortaan op blote voeten naar buiten :p

Syane, Lovely83 en Marsepein vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

Had er nog nooit van gehoord maar leuk om eens een keer te gaan kijken met hem.

3. GossipGirlxoxo

Ja inderdaad precies dat zitvlak, ik vroeg ook al of hij op muurtjes had gezeten maar dat was echt niet zo volgens hem.

4. GossipGirlxoxo

Ik heb geen flauw idee wat voor associatie er is met die pakken. Ik weet dat hij ze mooi vind en lekker vind zitten. En ik moet zeggen dat ik het absoluut geen veel geld vind voor pakken en schoenen. Voor deze fase van sportieve kleding was ik bakken meer geld kwijt aan jeans en hoodies en schoenen.

5. GossipGirlxoxo

Dat vroeg ik me begin van dit topic af, of de Ali kwaliteit echt slecht is? Als dat niet zo was had ik dus best dat model schoen nogmaals willen kopen voor 35 euro ipv 150 euro. Maar toen ik las dat de kwaliteit daar nog slechter was wist ik dat dus geen optie is. En de schoenen waar we hier over praten hebben het kleinste Nike logo van alle Nikes die er zijn volgens mij, dus niets opzichtigs groot merk logo erop. Daar moet ik bij zoon ook niet mee aankomen grote merknamen op kleding, dat vind hij niet mooi. Een klein labeltje in de nek op op de mouw mag maar hele opdrukken dat vind hij niets.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Mijn zoon heeft nu zijn 3e paar (niet kapot, maar te klein). Vind het helemaal prima schoenen, lekker stevig, leer en niet al te duur.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Inderdaad en ze lopen ook echt lekker.
    Vooral dat leer scheelt een hoop. Dat stof van die 270 modellen stelt echt niets voor. Denk dat mijn sokken nog steviger zijn.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Maar goed, ook met klein logo (en vaak zelfs zonder), weten ze dondersgoed welk merk het is natuurlijk. ;) Anders kun je net zoveel dingen kopen die niet lijken op het merkproduct, toch?

Hopelijk bevallen de nieuwe schoenen beter!

9. GossipGirlxoxo

Dat is zeker zo het ging mij om het stukje opzichtig groot logo dan weet je dus duidelijk niet over welke schoenen het hier gaat.

En dat met klein logo of inderdaad zonder en zelf heel goed weten welk merk je draagt dat vind mijn zoon mooi. Tenminste voor de fase met saaie jogging pakken. Hiervoor wisselde hij nog wel de joggingpakken en voetbalpakken af met mooie jeans en polo's/shirts/sweaters en hoodies maar dat doet hij haast nooit meer. Hopelijk weer wat vaker als school begint want dat staat hem veel leuker.

10. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    De Nike atletico pakken zijn wel weer super qua kwaliteit maar vind de tech toch wel leuker en lijken me ook lekkerder zitten en staan ook leuk. Als ik een jongen was geweest dan had ik ze ook zeker gedragen.

11. GossipGirlxoxo

Ik vond de fase van voetbalpakken zo heerlijk. Dat was wassen ophangen, binnen no time droog en weer aantrekken. Nu zoon inmiddels heren maat M heeft zijn die nike tech pakken een lap stof om te strijken niet leuk meer. Heb me een strijk berg elke week van hem.

Marsepein vindt dit leuk.
  12. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Zolang ik me kan herinneren is merkkleding al een hit onder de pubers en ja ik kom idd uit de randstad. Het hoort bij de leeftijd en nee het wordt hier niet geassocieerd met tokkies. Wellicht pas vanaf een bepaalde volwassen leeftijd en minder strak lijf? Vind het ze ook echt superleuk staan. Die Nike 240 vind ik ook erg leuk bij ze.

13. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik strijk ze niet, doe dat eigenlijk alleen met de shirts. Welk deel van de Nike tech strijk jij of strijk je hem echt helemaal?

14. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Hier precies hetzelfde, mijn oudste wou de 240 bestellen en heb hem overgehaald om de air force te halen. Ook met het oog op de regenachtige herfst, zo blijven z’n voeten straks nog een beetje droog.

15. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    @GossipGirlxoxo mijn zus besteld via een bepaalde app/site Nikes voor haar zoon. Niet van echt te onderscheiden en ze lopen fijn. Zal aan haar vragen welke app/site het is.

16. GossipGirlxoxo

Voor nu is het niet meer nodig want hij heeft inmiddels net schoenen gekocht. Maar ben wel nieuwsgierig.

17. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
    Zal het laten weten als ze geantwoord heeft.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Klopt. Die had mijn zoon eerst ook, zo kapot. Heb zelf ook 2 paar nike air force, man en dochter ook. Zitten heerlijk en kunnen ook tegen een regenbuitje op fe fiets.

Kanarie en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Nou van schoenen van 200 euro mag je toch ook verwachten dat ze langer meegaan? Ook als ze wel een keer voetballen hoor.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Het ligt echt aan dat model hoor. Zoon was er wel zuinig op en na een heel korte tijd al kapot.

Deel Deze Pagina