Ervaring nepmerken Ali expres?

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.825
    113
    Dat zou kunnen, maar die van mij blijft liever binnen zitten dan met "lelijke schoenen" naar buiten te gaan. Puberfase, gaat vanzelf weer over, maar zo simpel is het dus niet.

Mamavandrie34 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Toen ik voorstelde een paar gravel schoenen te kopen voor voetbal buiten keek hij me ook aan of ik helemaal gek was geworden. :roflmao:
    Terwijl ik dat toen hij klein was zo pittig vond staan. Heb zelfs nog een foto laten zien van dat hij 8 jaar was hoe leuk dat stond onder een korte spijkerbroek met shirt maar dat was niet overtuigend genoeg :D

suus1983 vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

Ik strijk het hele pak, wel binnenstebuiten.

4. GossipGirlxoxo

Ik associeer reinders pakken bij volwassen vrouwen trouwens wel met tokkies :oops: hoop dat ik nu niemand tegen het hoofd stoot!

Marsepein en LSL vinden dit leuk.
  5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao: Heerlijk die pubers! :D

Merkkleding is hier in de regio ook wel een 'ding'. Hoewel mijn dochters er (nog) niet echt aan mee doen. De oudste zit erg in de 'als ik het zelf maar leuk vindt'-fase, ook naar andere kinderen. Maar goed, ze moet nog starten op het VO, dus het kan nog alle kanten op. ;) En ook bij haar spelen merken soms wel een rol, zo wilde ze heel graag schoenen van Vans. Iets vriendelijker geprijsd dan de Nikes waar het in dit topic over gaat. ;) De jongste zweert bij Skechers (die zonder lichtjes en kleurtjes, ze is van zo donker en basic mogelijk ;)), dat is helemaal leuk qua geld en ze gaan ook nog eens lang mee tot nog toe.

suus1983 en Saartje33 vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

Ik weet dat ik mijn zoon verwen en dat hij wat zuiniger op spullen mag worden maar wat jij schrijft dacht ik dus ook. Maar volgens sommigen ligt het nog steeds aan mijn verwende kind die niet zuinig genoeg is, want dan moet je maar schoenen wisselen met voetbal :rolleyes:

suus1983 vindt dit leuk.
  7. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.886
    5.838
    113
    Vrouw
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik sowieso gruwel van kleding met een aandeel polyester er in. En schoenen met enorme zolen begrijp ik ook echt niet. Ik voel graag de grond waarop ik loop :oops: maar goed ik doe ook niet mee aan mode dingen

8. GossipGirlxoxo

Hoef niet te veranderen op het VO hoor. Ik zie vriendjes van zoon waar hij mee omgaat sinds de basisschool in ieder geval zich niet na dit 1e jaar VO heel anders kleden ofzo. Mijn zoon is wel van type netjes met jeans en polo/hoody naar type sport pak gegaan maar pas was op tv een item dat half Nederland dat gedaan heeft vanwege corona. Dus misschien gaat die fase voorbij als hij weer full time naar school gaat.

9. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.886
    5.838
    113
    Vrouw
    Mijn oudste gaat naar het tweede jaar VO en die kan het echt niet boeien wat ie aan heeft. Hij heeft 3 eisen; het moet passen, niet kriebelen en geen jurk of rok zijn :roflmao:

Heb wel eens gevraagd of andere kinderen praten over kleding/merken etc maar hij zegt van niet

10. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Staat toch nergens dat het lelijke schoenen moeten zijn?
    Dan werkt hij er voor kan hij zelf elke maand nieuwe dure schoenen kopen. Is dat zo klaar hoor:roflmao:

11. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Oh ik bedoelde echt niet dat je kind verwend is oid. Want ik vind zeker met schoenen van 270 dat ze langer mee moeten gaan.

Alleen vind ik het zonde om met die schoenen voor die prijs te voetballen. :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.825
    113
    Nee hoor. Hier werkt ie er namelijk zelf voor en geeft ie daar graag zijn geld aan uit.

13. GossipGirlxoxo

Mijn zoon zal daar ook zeker niet met vrienden over praten. Denk dat dat meer gespreksstof voor meisjes is.

Saartje33 vindt dit leuk.
  14. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.272
    8.717
    113
    Vrouw
  15. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Dan is het goed toch? Zijn schoenen zijn keuze.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.825
    113
    Ja joh. Is toch niet logisch? Zoon gaat in de ochtend naar zijn vriendjes en in de middag bedenken ze gaan voetballen bijvoorbeeld, dat werkt toch niet als je dan eerst weer naar huis moet? Ik vind dat niet logisch hoor. Ook dure kleding is alsnog kleding dat je moet gebruiken. Niet voor de sier ofzo.

Saartje33 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

270 is de naam van het model haha. De prijs was gelukkig wat lager €150 :roflmao:

Anna009 en suus1983 vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

Mim89 vindt dit leuk.
  19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.825
    113
    Het verschilt ook erg per kind. Dochter start volgende week en merkkleding interesseert haar helemaal niet. Ik koop wel eens merk voor haar, maar dan heeft ze het helemaal niet door. Zoon is veel onzekerder en vindt dat belangrijk, nou prima hoor. Ze zijn maar 1x jong, als ik hem daar gelukkig mee maak (tot op bepaalde hoogte uiteraard).

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.825
    113
    Whahaha, daar begin ik ook niet meer aan. Zo eigenwijs. Nou ja, laat het maar een beetje zo. Als het me te gek wordt betaalt ie een deel zelf van zijn geld. Mijn zoon heeft wel van die speciale "turfschoenen" van nike trouwens, maar nu te klein. Voor de vakantie had ie maat 41 en nu 43, dus alleen deze week al 3 paar nieuwe schoenen moeten kopen pff

Deel Deze Pagina