Gister in mijn schouder gehad. Flink geraakt. mag ik morgen gaan tennissen? Helemaal vergeten te vragen aan de fysio. hij is vandaag niet meer bereikbaar dus check ik tot ff hier. thnx
Ja hoor het is juist goed om te bewegen. Ik heb het ook maanden lang laten doen in mijn schouders. Eerste paar keren zal je nog niet echt resultaat hebben,maar daarna wordt het beter. Succes
Ja hoor kan gewoon! Hier 3 maanden 2x per week dry needeling gehad maar na 2 a 3 dagen zat ik telkens weer net zo vast als voor de behandeling. De fysio wilde toen niet meer verder gaan omdat hij geen vooruitgang zag terwijl ik wel blij was met 2x per week 1 a 2 dagen ontspannen spieren.
Ja dat dry needling is even k.. en die spierpijn daarna is ook niet grappig. Maar mij heeft het wel goed geholpen!
Ik vind de pijn reuze meevallen zelf en 't resultaat fantastisch. Zweer erbij. Ik mocht alles daarna gewoon weer!
Ja, ik ben regelmatig geprikt en sporten is prima. Blijft de boel soepel. ( tenzij je wel heel fanatiek bent)
gister toevallig ook gehad, en fysio rade mij af om gister en vandaag intensief te gaan sporten. matig bewegen was wel goed, de meningen zijn dus verdeeld. ( Maar morgen zou dus inderdaad al weer mogen )