Ik ben toe aan succesverhalen en ook ervaringen waarbij het niet goed is gegaan: Ik had op 16 dpo (cryo dus ik ben zeker van de termijn) een hele lage hcg waarde van 27 ik had dus totaal geen vertrouwen. De keer hiervoor een waarde van 25 en dit werd een vmk. Daarna op 25 dpo een waarde van 1920! Het was dus goed verdubbeld. Er was ook een heel klein vruchtzakje te zien met een wittige ring ofzo eromheen. Nu denk ik zelf eigenlijk als ik eerlijk ben dat het een windei is, maar ik merk dat ik met de dag meer hoop krijg. Ik ben heel moe en bij vlagen wat misselijk, maar verder heb ik nergens last van. Ik ben heel erg op zoek naar ervaringen. Ik vind wel veel lage start hcg's maar die stijgen meestal niet goed.... Dus.... Wie wil haar ervaring delen! Dank je wel alvast!
ach meid zo stressvol allemaal he... je wil niets liever dan een streep zien (waarschijnlijk heb je vast getest) en dan ook nog een mooie hcg waarde... is t eindelijk zover is t allemaal onzeker of het allemaal goed blijft gaan. dikke knuffel voor de onzekerheid deze periode. wat betreft t hcg zolang het hcg netjes stijgt en dat doet het, maakt het start hcg niet uit. bij mn zoontje starte t hcg heel langzaam op pas 16 dpo een duidelijke test nu met 11 dpo al iedere keer is verschillend klamp je vast aan het feit dat het hcg goed stijgt en dat er een vruchtzakje te zien is. al begrijp ik heel goed dat je een zelfverdedigingsmechisme inbouwt... stomme onzekerheid... sterkte en succes de komende dagen en tot slot GEFELICITEERD! het is toch weer gelukt, hopelijk een mooie plakker
Ik heb er geen ervaring mee maar begint elk hcg niet gewoon laag? Het gaat er toch om dat het zich goed verdubbeld.. dat lijkt mij het belangrijkst. Een vruchtzak met ring eromheen is zowiezo wel een aardig goed teken. En klachten hoeft helemaal niks te betekenen.. bij mijn ma alle klachten van de wereld en deze zwangerschap bijna klachtloos.. Ik hoop voor je dat je gewoon een goede zwangerschap hebt veel succes de komende periode.. die eerste weken zijn nooit leuk
Zelf geen ervaring mee, maar op de bijgaande tabel (zie linkje) kun je zien dat HCG heel erg uiteen kan lopen. Jouw getallen vallen prima binnen de normaalwaarden, dus je hebt prima kans op een gezonde zwangerschap. En ja, ook kans dat het misgaat, maar dat heeft iedereen bij die termijn. Veel sterkte! En gefeliciteerd Hcg-waarden tabel | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Hey meiden, bedankt. Stiertje, die tabel had ik ook gevonden. Ik ben alleen bang dat die hcg waarden gemeten zinn op een geschatte dag. Omdat ik een cryo terug geplaatst heb gekregen weet ik echt de exacte dag. Maar goed, ik weet dat het wel eend gebeurd hoor, dus ik hoop het heel erg! Ben benieuwd of er meiden zijn die ook een lage startwaarde hadden, maar wel een goede stijging en hoe dat ik gegaan...
Waarom denk je dat t een windei is? Heb een windei gehad en geen verschil gemerkt tussen vruchtje of lege vruchtzak.. Hoever zou je nu zijn?
Hoi Zonnetje, omdat mijn hcg heel laag is gestart en volgens mij laat op gang kwam, want mijn urine tests stegen wel, maar langzaam. Ik heb een beetje gegoogled en kwam ervaringsverhalen tegen waarbij er sprake was van een windei. Ik hoop het natuurlijk echt niet! Ik denk dat ik mezelf ook indek tegen een teleurstelling. Ik kan ook bijna niet geloven dat het goed kan komen. Hcg van 27 op 16 dpo na een blastocyste is wel echt heel erg laag namelijk... Hoe gaat het met jou? Ik ken je uit een ander topic toen ik een vmk had...
Zolang je hcg maar verdubbeld. De 'normaal' waarden variëren heel erg dus pin je daar niet op vast. Wanneer was je echo? Met 6,6 verwacht je wl een vruchtje met kloppend hartje.. Ik heb vandaag nav mk 4 een hysteroscopie in Gent gehad. Verdenking op Asherman. Daar was geen sprake van. Klein litteken waar t tussenschot heeft gezeten en dat hebben ze een beetje bijgewerkt. Maar zeker geen oorzaak voor een mk. Nu 26 mei terug om slle resultaten te bespreken. Sterkte meid!
Wat fijn dat het geen Asherman is zeg! Dan blijft de vraag wat dan wel, maar dit is wel iets heel fijns om niet te hebben! Ik had de echo op 5,4 weken. Vruchtzakje was 4,5 mm, klein maar niet abnormaal volgens mij. Ze kon niet zien of er wat in zat... Bij mijn zoontje had ik normaal hoge waarden. 220 geloof ik op 16 dpo, dat is een heel verschil met 27...