Hellow, ik ben nieuw hier. Ik ben echt even toe aan de juiste info. Paar weken terug ben ik 4.5 week ongesteld geweest, door gestuurd door HA omdat de medicatie om het bloede te stoppen niet hielp. Goed naar de gyn echo gehad medicijnen mee gekregen maar die hoefde ik niet te gebruiken, want na 1 dat was al het vloeien weg. Na 14 dagen werd ik weer ongesteld en moest ik terug komen bij de gyn. Menstruatie heeft 3 dagen geduurd. Op dag 10 een echo gehad en daar bleek er links geen follikel te zitten, recht wel van 13mm ze verwachten dat ik vandaag 20mm zou hebben. Tot me verbazing is het eitje rechts niet gegroeid & heb ik rechts ook een eitje van 14mm beide kanten zijn nu dus 14mm Zaterdag nog een keer terug voor nog een echo. En 30 november bloedprikken. Wat zouden jullie hiervan denken? Heb woensdag wel een steek gevoeld in me buik maar ovu testen blijven negatief. Liefs
Dat kan helaas best want ik dacht dat een follikel pas dominant was vanaf 14mm en ervoor terug kan verdwijnen
zou kunnen dat 1ste follikel een cyste is. en de tweede pas je eitje, dat zul je zaterdag zien, als de ene nog steeds even groot is en de andere doorgegroeid. Je hebt nog geen eisprong gehad!
Vind het super spannend allemaal, Vind het echt allemaal heel eng heb dit soort dingen nog nooit mee gemaakt, en heb er al 3 haha. We gaan het afwachten. De gyn twijfelde wel of ik geen eisprong gehad zou kunnen hebben hij vroeg namelijk of ik ook buikpijn heb gehad en ja gisteren even pijn. Maar zoals ik ook tegen hem heb gezegd had me ovulatie testen toch positief moeten zijn.
Helaas, zaterdag is er weer een fm geweest, en tot mijn schrik is er niks gegroeid.... wat kan ik nu verwachten .. Ondertussen zou er toch verandering in moeten zitten.