Voor mijn zoontjes ben ik op zoek naar posters van 'de echte' Piet Piraat, dus niet de getekende versie. Zoek me rot maar vind niets. Ze schijnen wel te bestaan, iemand een idee? Via de studio 100 site ook geen resultaat.
Was dat pas geleden? Kende die zaak niet maar heb net gegoogled. Er zit een vestiging in een nabijgelegen stad dus hopelijk heb ik daar prijs. Thnx!
Mis kun je her iets mee: Piet Piraat Poster bij AllPosters.nl Piet Piraat poster groot: cast (61cm x 91,5cm) | Piet Piraat slaapkamer | SchoMeij`s speelpaleis
Bedoel je dit dan: https://www.google.nl/search?q=piet+piraat+posters+de+echte&hl=nl&client=firefox-a&hs=SnU&rls=org.mozilla:nlfficial&channel=fflb&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Ew17UPfRO4bF0QWZlYDYDg&ved=0CDUQsAQ&biw=1024&bih=605 Of zelf 1 knutselen met je zoontjes is dat niet leuk ? Hun zelf gemaakte poster !
Weet je hoe dat gaat, de eerste 10 minuten doen ze nog mee en op een gegeven moment zit je in je uppie te plakken terwijl je kids er vandoor zijn hahaha..
Ja ik ken het , mijn nichtje laats hier geweest met haar ouders ik probeerde even met haar te tekenen nou mooi niet. Ze deed de potloden gewoon weer in het doosje Ik kon uren plakken en knippen samen met mijn moeder hoor .
Op zich een leuk idee, zo'n collage. Ik ben dan wel gebonden aan kleine fotootjes die ik kan printen en ik heb liever iets groters. Het is echt bedoeld om hun kamer op te leuken.
Dit is ook weer de getekende versie ipv 'de echte' Piet Piraat. Niet getekend kom ik alleen de filmposters tegen en die zijn weer niet te koop. (Ja zag er een in heel verkleind formaat)
Hier mis te verkrijgen ? : Koop Posters, Kunstposters en Filmposters bij AllPosters.nl Of hier : Piet Piraat poster Begin me af te vragen of er wel een normale poster van is!