Ik zou het wel leuk vinden om eens met meiden af te spreken die ook af en toe eens naar Ballorig gaan in Almere of Lelystad. Heb zelf een zoontje van 1.5 en een dochter van 3 maand in de draagdoek. Wie komt daar ook wel eens en vind het leuk om op een zelfde tijd af te spreken?? (mss wel een groepje meiden??)
Dat zou ik leuk vinden maar m'n kleine meisje heeft er nu nog niet zoveel aan. T is wel lekker dichtbij voor mij (zowel Lelystad als Almere) Ga er denk ik ook wel regelmatig naar toe als Nova wat ouder is.
Mij lijkt t ook wel leuk! mn dochter is bijna 10 mnd! Ik woon nog niet zo lang in almere, en ken nog maar heel weinig mensen!
Leuk meiden! Ik maak even een lijstje voor wie naar Almere kan en wie naar Lelystad. Ballorig Lelystad Mama-in-love Ballorig Almere Mama-in-love Annabel274
ohhh gezellig! dan baal ik wel een beetje dat ik in brabant woon... is dus echt te ver rijden voor mij....
Gewoon hetzelfde als ik doen Er is vast een ballorig bij jou in de buurt waar anderen ook graag naartoe komen die in de buurt wonen!
Almere komt voor mij het beste uit mama-in-love. Dag maakt me niet zoveel uit ben iig nog tot eind januari lekker thuis met mijn zoontje.