Vorige week zagen we een houten snelweg bij de Lidl. We twijfelden toen die te kopen voor ons zoontje, maar wilden toch ook nog even verder kijken. Inmiddels een week verder was de kogel door de kerk en wilden toch voor deze snelweg gaan. Helaas was alles uitverkocht en is deze ook niet meer online te koop. Heeft een van jullie misschien deze nog bij een plaatselijke Lidl zien liggen? Wellicht dat we dan wat kunnen afspreken? Het gaat om deze: https://www.lidl-shop.nl/PLAYTIVE-JUNIOR-Racebaan/p100202939
Ik ben bang dat je pech hebt, al het speelgoed ging heel snel. We hebben alles meegenomen wat we dachten te willen, je kan altijd terug brengen.helaas heb jij daar niks aan, hopelijk vind je iemand die nog kan helpen
Het was hier binnen een paar dagen allemaal weg.. vrees ook dat je pech hebt en iets anders moet zoeken.
Hier ging het ook snel. De dingen die ik wilde halen ook al ik niet helemaal zeker was heb ik maandag ochtend maar gelijk mee genomen. Bij de lidl moet je met de echt leuke spullen eenmaal snel zijn.