Miskraam..

Discussie in 'Miskraam' gestart door bambie88, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hey Lieve meiden,

Ik kom net van de gyn.
    vorige weekdonderdag geweest klein rondje zichtbaar 5 weken zwanger.
    vandaag weer een afspraak iets gegroeid maar te weinig..
    geen hartactie vruchtje leeft niet meer.. of is gestopt met groeien.
    ik ben helemaal van slag..
    de pijn in mn borsten was al aan het afnemen..
    verder had ik zowiezo nergens last van..
    ik heb geen buikpijn niets gehad en nou moet ik afwachten totdat ik ga menstrueren..
    mn hcg is net nog wel geprikt.. waarom eigenlijk..
    ik ben zo verdrietig het was eindelijk na een jaar raak...:(

2. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    dit is de echo van vandaag...

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Jeetje meis, wat een klotenieuws! Heel veel sterkte... :( Ik hoop dat je snel weer zwanger bent van een plakbeeb!

4. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    dankjewel Noeska..

5. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Wens je veel sterkte meid, kan je heel goed begrijpen ik wacht ook op een miskraam. :(

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Heel veel sterkte. Hopelijk pakt je lijf het zelf goed op en ben je zo weer zwanger.

7. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    ja dat is gek he.. wachten op een miskraam.. ben er heel bang voor..

8. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    ja heel gek.. Ik ben er ook wel een beetje bang voor eigenlijk maar probeer er niet zo veel aan te denken.

Ik heb nog geen bloedingen/krampen. Heb net nog een test gedaan die geeft nog super positief aan binnen 1 seconden, raar gevoel is dat. Voel me nog wel zwanger :(( maar eigenlijk ook weer niet..

Hoe voel jij je ? hoop snel dat alles voorbij is voor ons beide..

9. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Ik was net overtijd en toen teste ik negatief.
    Een week later teste ik licht positief echo gehad en geprikt op hcg
    was goed! Vandaag week later weer een echo is te weinig gegroeid dus het zit niet goed zei ze.. Ik heb helemaal nergens last van gehad alleen me borsten.. Neemt nu weer af!
    Maar ben wel al de hele tijd onzeker geweest erover!
    Sorry als t onsamenhangend is maar ben zo van slag!
    Krijg strax de uitslag van de bloedtest..

10. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Ow jeetje zeg. ja die onzekerheid ken ik ook.

Nou ben benieuwd naar de uitslagen, als je het wilt delen natuurlijk, zo niet zal ik het begrijpen meid. En je hoeft je niet te verontschuldigen meid.. Ik snap je heel goed

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Maar kan het dan niet zijn dat je nog minder ver bent omdat je ook pas later posi testte??
    Naar hoor! Sterkte ermee!

12. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Ik weet het niet surf maar vind dan wel dat het slecht is van de artsen als er een kans bestaat dat het goed zit!

Uitslagen zijn binnen helaas nog meer onzekerheid mijn hcg is in 1week van 106 naar 1546hcg gestegen..
    Ik word zo teruggebeld voor half 5 wat nu te doen!

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hey Bambie,

Pfff ik weet hoe je je voelt. Bij mij zagen ze met de 10 weken echo dat het mis was.(5wk terug nu)

Ze hebben bij mij geen hcg geprikt. Maar dat doen ze waarschijnlijk om de hoogte ervan te vergelijken met je vorige waarden. Soort dubbel check. Hij moet steeds toenemen bij zoveel weken dit de week erna dat ect. Zo kunnen ze ook zien of er bevoorbeeltd nog restjes zitten als je al een mk gehad hebt. Er kunnen meerdere redenen zijn dat ze het prikken maar het zal in die hoek zitten.
    Moet je nu afwachten? Of gaan ze je helpen? Bij mij deden ze een curretage en daarna was nog niet al het weefsel weg en heb ik nog pillen gehad.

ZW test was bij mij na 3 weken pas negatief maar ik was ook iets verder. Maar dat is allemaal normaal hoor dat je je nog zwanger voelt. Lichaam denkt dat ook gewoon nog. Hij heeft het nog niet uitgestoten. Zo lang dat nog niet gebeurd zal je test nog positief zijn. Daarna neemt het steeds af net zo als het opgebouwd is. Mijn gyn zei dat het net zo lang duurt als je zwangerschapsduur voor je hersteld bent.
    Gelukkig was dat bij mij iets korter.

Ik heb gewoon elke week een kruidvat test gedaan. Die test al positief op een hele lage waarde. Zo wist ik zeker dat het uit mn systeem was en ook alles weg was. Ik ben inmiddels in mn nieuwe cyclus.

Ik hoop dat je wat aan mn berichtje hebt. Sterkte met het een plekje geven.

Groetjes

14. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    He meis wat vervelend! Wat hebben ze uiteindelijk gezegd over die HCG steiging? Je lichaam denkt natuurlijk dat het nog zwanger is dus dat gaat gewoon door. Ik denk dat ze het ook nakijken om een mola-zwangerschap uit te sluiten.

Ik vind wel dat ze behoorlijk vroeg zijn in hun conclusie, het zou nog kunnen dat je idd minder ver bent in de zwangerschap en het uitblijven van een hartslag op dit moment is nog niet zo gek natuurlijk.

15. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hey meiden,

Ik ben dus nog teruggebelt door de assistent (ik zeg wel de gyn maar alle echo's heb ik gehad van de assistent)
    ze kon mij niet veel duidelijkheid geven. ze was ook voor m'n zwangerschap altijd onduidelijk en draaid overal om heen..
    maar goed even 2 the point.

even snel mijn verhaal ik hoop niet dat deze te lang wordt!
    5 juli 1e dag van laatste menstruatie
    15 juli ei meting bij assistent ivm gebruik clomid 50 mg
    niet goed doorgestuurd naar gynecoloog
    18 juli ei meting bij gyn alles perfect in orde waarschijnlijk een dag of 4 - 5 en dan springt m'n ei kan ook langer zijn ligt eraan hoeveel mn eitje groeit.
    8 augustus negatieve ZW test clear blue
    15 augustus test licht positief (kruitvat)
    18 augustus echo alleen een vruchtzakje te zien goed ingezoomd 8 mm maar assistent ontweek mijn vragen en was niet duidelijk of het goed of fout zit wilde ze eerst hcg prikken.
    dat was goed in combinatie duur zwangerschap hcg was 106 maar ze kon mij niet vertellen hoever ik was.
    een afspraak gemaakt voor 25 augustus
    ze was er weer omheen aan het draaien en ze zegt dat het veel groter had moeten zijn er zat nu wel iets in het vruchtzakje zie ikzelf ik heb de echo alleen ze heeft geen moment ingezoomd... en ook niets opgemeten. ze gaf aan dat ik dus binnekort ga vloeien omdat het niet goed zit.
    ze wilde voor de zekerheid wel HCG prikken.
    hcg was goed gestegen namelijk 1546 en dat zou in combinatie met de duur zwangerschap in orde zijn maar ze durfde er niets over te zeggen het zou zelfs een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn... maar ze wilde het eerst even met de gynecoloog overleggen. (mn eigen gyn is op vakantie dus een andere)
    ze belde me terug met nog meer onzekerheid.. ik moet maandag ochten terug komen om te kijken of mijn HCG gestegen is is dit het geval en er is nog steeds niets te zien wordt ik opgenomen om het weg te laten halen... is het gedaald kan ik afwachten tot mijn lichaam het afstoot
    ik vroeg er is dus een kans dat het goed kan gaan en toen zijn zei ze ik kan daar niet echt antwoord op geven..
    dus toen zei ik
    ik begrijp dat je niets kan zeggen over de toekomts van mijn zwangerschap maar ik wil graag wteen waar ik op dit moment aan toe ben hoe groot is de kans dat het goed zit en hoe groot is de kans dat het fout zit..
    ze zegt ja het zou kunnen dat we een misrekening hebben gemaakt en dat je helemaal geen 6 weken zwanger bent..
    maar ik durf niets met duidelijkheid te zeggen alleen ze denkt dat de kans groter is dat het niet goed zit dan wel.
    maandag ochtend dus bloed prikken en dinsdag dan echo met een gyn erbij..
    ik ben zo onzeker geworden hierdoor ik heb zelfs een verloskundige praktiek gebelt om mijn verhaal even te doen.. en wat hun ervan vinden ik wordt strakjes teruggebelt..

maaaaar het is een raar verhaal ik zit nu echt in een flipperkast.

16. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Jeetje wat een achtbaan aan emoties en zo vervelend als de gene die jou zekerheid moet geven zo onzeker overkomt.

Wil je even heel veel sterkte wensen de komende dagen. Houdt je alsjeblieft een beetje vast aan het feit dat het ook net zo goed een goede zwangerschap kan worden

Dikke digitale knuffel

17. bambie88

bambie88 Actief lid

11 aug 2010
    349
    8
    18
    Hey Foxy dankjewel.. het is inderdaad vervelend.. dat de gene die je zekerheid moet bieden dit niet kan..

Verloskundigen praktijk heeft me gebelt!
    Ik mocht mijn verhaal doen was echt super lief van ze.
    maar ze vond het wel een vreemd verhaal en je kan bij mijn menstruatie niet uitgaan van 6 weken zwangerschap aangezien ik later ben bevrucht daarom was ook de 1e zw test negatief.
    ze kan natuurlijk niets zeggen zonder echo's .. en metingen
    maar nadat ze mijn verhaal heeft aangehoord zei ze wel dat het een goed teken was dat mijn HCG gestegen is.. en dat er nu iets in het rondje zit...
    ze zegt wel dat ze het raar vind dat de assistent niets heeft opgemeten en ingezoomd en dan kan zeggen dat het niet gegroeid is..
    aangezien het vruchtje van week 4 naar 5 maar 1 mm groeit.. dus dat niet met het blote oog te zien is.. hiervoor moet je dus echt wel een meting doen.

of het mij heeft gerustgesteld nee dat niet...
    voor mijn gevoel.. kan ik er nu niet van genieten.. als het niet goed is laat het er dan maar uitgaan...
    zit het goed.. blijf dan maar goed zitten maar al met al..
    leef ik nu fftjes in een roes...

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pfff meis wat een verhaal!
    Ik snap dat je helemaal gek word van onzekerheid! Je wil gwoon weten waar je aan toe bent! Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt meid, welke kant het dan ook op zal gaan..
    Sterkte!
    *Knuffel*

19. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Hey meid, wat een toestand zeg allemaal. Al die onzekerheid daar wordt je niet blij van. Goh ik hoop dat je snel zekerheid hebt en dat je toch misschien kunt genieten?
    Heel veel sterkte met het afwachten...

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina