Hoi meiden,. Ik moet even van me afschrijven, ik weet dat niemand me kan helpen en dat de tijd het zal moeten uitwijzen maar ik ben net zo geschrokken.... Ik ging vandaag voor een normale groeiecho, die krijg ik nu standaard om de 4 weken. Ik ging alleen omdat het toch alleen maar meten en wegwezen zou zijn maar dat liep even anders. Ze heeft eerst het hoofdje gemeten en dat was prima in orde, toen het buikje , dat liep wat voor. En toen de bovenbeentjes, die zijn bij alle echos al kort geweest maar man en ik zijn ook niet groot dus daar werdt niets bij gedacht. Nu kwamen ze toch onder de lijn uit. Toen kwam ze bij het hartje en ze zag toch wel heel snel dat er iets niet goed is. Ik heb een uitgebreide guo gehad in Erasmus bij 20 weken en daar hebben ze niets gezien, ze konden het wel moeilijk beoordelen, maar er waren geen afwijkingen. Nu denkt ze toch een fors VSD gezien te hebben, en ook heb ik ruim vruchtwater... en dan de beentjes... HEt was toch wel reden genoeg om een doorverwijzing te krijgen naar Leiden a.s donderdag . Dan hebben we een echo met de kindercardioloog erbij en de kinderarts. Ik hoop echt dat het allemaal heel erg mee gaat vallen, maar dit kwam even zo koud op mijn dak dat ik er helemaal stuk van ben... Hopelijk valt het mee en weten we na donderdag meer.. Heeft er iemand hier ervaring mee en kan mij een hart onder de riem steken??
jeetje meid, wat heftig zeg, ga je "gewoon" voor een controle krijg je dit, ik heb gelukkig geen ervaring hiermee,maar wil je wel ff heel heel heel veel suc6 wensen, en duim dat het allemaal goed komt! liefs.
Jee meid.. ik weet hoe je je voelt.. Wens je veel sterkte en succes donderdag en hoop dat het allemaal meevalt!
Ook ik wil jou heel veel sterkte wensen, hoop met je mee dat het mee gaat vallen de volgende echo... Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt, wij hadden met 18 weken een echo en alles was goed, er werd nog gezegd dat er geen gekke dingen waren, nu vorige week een echo en nu heeft het kindje toch een schisis, afwachten nu of er nog meer achterweg gaat komen..... blijf hoop houden!!!! Het kan allemaal best meevallen
bedankt voor de reakties, we proberen ook zo positief mogelijk te blijven en we kunnen niets anders doen dan afwachten. @ mona, ik hoop ook dat ze niet meer gaan vinden, jij ook sterkte meid!Krijg je nu nog een GUO.
wat schrikken zeg, als je voor een normale controle gaat en je krijgt dat te horen! Positief proberen te denken en zijn, probeer te denken dat ALS ze nu iets hebben gevonden er in elk geval iets tijdig gedaan aan kan worden (bv inleiden wat vroeger of in een academisch ziekenhuis moeten bevallen) daarmee vergroot je de kansen voor je kindje mocht er wat zijn, dus beter NU weten dan pas na de bevalling denk ik dan (al wil je natuurlijk dat ie helemaal niets heeft maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) Heel veel sterkte!!
Ik lees dat je vandaag meer te horen krijgt..hoop zo voor je dat het allemaal toch meevalt!! Heel veel sterkte en succes vandaag!!!
jeetje wat een verhaal.. En wijdens de 20 weken echo was alles ok??? Ben heeeel erg benieuwd hoe het vandaag was.. Ik lees mee.. Succes!
GOED NIEUWSS Ze hebben dus vandaag helemaal geen afwijking kunnen vinden, raar maar waar hihi Ze konden niets afwijkends zien, maar na de geboorte wordt hij wel even helemaal nagekeken. Heel raar dat ze dinsdag toch wel overtuigd was wat te zien en nu was alles goed. Ben zo enorm opgelucht, al moet het nog wel allemaal even bezinken, je gaat toch allerlei doemscenarios in je hoofd halen en dan ineens is alles goed Bedankt voor het duimen en de succeswensen, het heeft geholpen
Geweldig nieuws meis..een vriendin van mij heeft ook al eens zoiets gehad, dachten ze eerst iets aan het hartje te zien, bleek het later toch niet zo te zijn..kindje is inmiddels allang geboren en kerngezond!! Nu lekker genieten..