Ja dat had ik inderdaad ook gelezen dat je oog in begin nog wat droog kan aanvoelen zeker in de ochtend als je wakker wordt. jij hebt ook de behandeling gehad waarbij ze het flapje maken toch? Ik lees er op internet (fout fout ik weet het ) toch wel enge dingen over....aan de andere kant denk ik weer...zo'n oogarts zal me toch niet gaan laseren als het risico zo groot is als wat ze op internet beweren...
Ik vroeg me vannacht ineens af.... Opgmake-up hoe kun je dat verwijderen na een Lasik behandeling niet eerste weken dat snap ik maar daarna zeg maar. Je mag toch niet in je ogen wrijven en dat gebeurd toch wel als ik mijn oogmake up eraf haal met watje....ik heb altijd potlood lijntje, beetje oogschaduw en mascara dat is het maar hoe krijg je dat eraf??
Als het uiteindelijk geheeld is, zeg na een maand of 3, dan kun gewoon voorzichtig je oogmake-up verwijderen. Je zit dan toch vaak boven en onder je oog. In verband met bacterieen en ontsteking zou ik overigens wel nieuwe make-up kopen.
Ik draag echt alleen make up op mijn oog, lijntje, oogschaduw en mascara als ik het eraf haal wrijf ik dus over mijn hele oog......
Ik bedoel meer aan de onderkant en bovenkant van je oog. Over je onderste ooglid wrijven is heel anders dan midden over je oog. Mascara kun je heel goed wegkrijgen door je oog dicht te doen en dan over je wimpers vanaf je oog naar je wang te wrijven bijvoorbeeld.
Ja op internet zijn er genoeg horror verhalen te vinden. Maar als ze het echt niet vertrouwen gaan ze je idd niet laseren want dat is natuurlijk slechte reclame voor de kliniek en daarbij zijn het allemaal oogartsen die ook vaak nog in het zh werken dus dan hebben ze ook een risico om hun baan te verliezen. Ik draag nu ook alweer make- up en maak het savonds voorzichtig schoon met een watje en een sensitieve make- up reiniger zonder toevoegingen. Durf alleen nog geen potloodlijntje onder mijn oog te zetten. Dus nu gebruik ik oogschaduw, eyeliner en mascara