Haaaai, ben erg benieuwd naar jullie mening. Ik heb even twee jurkjes naast elkaar geplakt: jurkje A en B. Welke vinden jullie het leukst voor een bruidsmeisje. Ze zouden i.i.g. allebei bij mijn jurk passen. Maar kan erg moeilijk kiezen. View attachment 140522
oeii wat lastig!! ze zijn even leuk, maar zou dan denk ik toch voor A gaan.. of toch B hahaha ik kan je niet helpen!
b ik vind a wat ouderwetser op de één of andere manier. En ik vind zo'n tule laagje altijd prachtig Overignes zie ik bij je vraag bruidsmeisjes van onder de 4 ofzo.. voor een wat ouder bruidsmeisje jaar of 7+ ofzo, vind ik de 1e missschien weer wat mooier
Heel eerlijk gezegd vind ik ze allebei niet zo heel leuk. Als ik je een tip mag geven... Kijk eens op www.suitsyouwell.nl Ze hebben hier ook hele leuke jurkjes voor bruidsmeisjes en het kost echt 3x niks. Trouwens ook hele leuke pakjes voor bruidsjonkertjes. Hier gaan wij zelf onze bruidskinderkleding halen. En ik heb de jurkjes in het echt gezien en het ziet er keurig uit. De pakjes trouwens ook. Echt leuk!
@Gewoon Linda, Ik ken die site maar ik vond geen enkel jurkje daar mooi. Een aantal jurkjes daar zelfs met hoepel. Voor een 4 jarig bruidsmeisje lijkt me dat niet ideaal. Maar goed, smaken verschillen Deze beide vind ik mooi, kan alleen nog niet kiezen.
Euh, ik zie dat je zelf op 'B' hebt gestemd dus ik denk dat je je keus al gemaakt hebt? Ik vind persoonlijk 'A' leuker, beetje minder 'stijf' zeg maar.
Nou ik had geklikt voor de moeder van de bruidsmeisjes Die gaat namelijk voor B. En op die manier kijken of de pol werkt. Kon de uitslagen niet zien. Maar ik heb uiteraard de definitieve stem, maar ben er nog niet uit. Nog steeds niet
Ohh oke ik snap het. 't is ook een moeilijke keus! Is jouw bruidsjurk of huwelijk wat aan de chiquere kant? Misschien kun je het daarop afstemmen?