Hoeveel geld zouden jullie geven op een 50e verjaardag van een buurvrouw? Ik twijfel een beetje . We hebben niet echt close contact (gaan niet bij elkaar op de koffie oid). Onze mannen maken wel regelmatig een praatje en drinken sporadisch eens een biertje. Ze zijn hier ook geweest na de geboorte van onze dochter. Het is een feestje in een afgehuurd zaaltje.
Vraagt ze geld? Zo niet, zou ik het omzeilen door een cadeautje mee te nemen. Anders iets van 15 euro? Heb ook niet echt een idee moet ik eerlijk zeggen..
Ik zou een flesje wijn meenemen of een kaasplankje. Misschien nog een leuk leesblad of een doosje chocolade erbij. Totaal ongeveer 15,-
Zit met hetzelfde, alleen geen buurvrouw maar moeder van klasgenoot van een van onze kinderen en de mannen drinken inderdaad ook soms een biertje. Lees even mee
Ik zou ook een pretpakketje maken twv 20 euro ofzo. Lekker Rituals foam, mooi tijdschrift, flesje wijn.
Ik zou wel gaan, je word niet voor niets uitgenodigd. Zou geen geld geven maar wat meerdere dames opperen een leuk pakketje maken met een flesje wijn, kaas, worst, leuk leesblad, etc. ter waarde van ongeveer € 20,- / € 25,-.
Vind t apart dat zoveel mensen zeggen niet te gaan.... Ik zou zeker gaan en lekker verwen pakket geven of een kado bon
Dit! ik zou geen geld geven maar een kadotje. Bos bloemen met leuke vaas of bos bloemen en doosje bonbon's. Als ik al geld geef dan max. 20 euro voor een buurvrouw die ik niet echt goed ken. Maar eigenlijk als mijn band zo is dat het bij hoi, doei en af en toe een praatje blijft had ik afgezegt voor het feestje, daar zou ik dan niet echt op zitten te wachten.
Ook dan zeg ik af. Ik krijg het gevoel dat ik dan ook weer verplicht ben die mensen terug uit te nodigen en dan heb ik straks en elk weekend verjaardagen waar ik liever niet heen ga en als ik een verjaardag vier een huis vol mensen die ik er liever niet bij heb.