Haai meiden, ik baal als een stekker.. ik ben gestopt met de diane35. nog voor er bekend werd dat hij niet zo veilig schijnt te zijn. Ik had gewoon geen goed gevoel bij al die hormonen. maar ik had (net zoals toen ik gestopt was voor onze kinderwens) eerst heel erg haaruitval. Dat is nu weg, maar ik heb gigantische jeuk op mn hoofd soms, alsof er beestjes lopen. Ik heb echt geen luizen, mijn vriend en ik hebben al 100 keer gekeken en gekamd met luizenkam, maar geen neten of luizen te vinden. Wel is mijn hoofdhuid rood en heb ik ineens wat last van roos. vooral als ik krab. iemand hier ervaring mee? en vooral TIPSSSSSSSSS want het is zooo irritant en wordt er knorrig van alvast bedankt, liefs Muis
Kan het geen exzeem zijn? Dat jeukt ook zo met schilfers Zou effe met de ha overleggen Ik heb daar shampoo en lotion voor werkt echt goed
olijf of pure cocosolie op de hoofdhuid masseren en dat dan een nachtje in laten trekken (met een handoek op je kussen) de volgende dag uitkammen en gewoon wassen onder de douche. werk voor mij super!! als anti roos shampoo heb ik als tip: anti roos shampoo van zarqa, die is mild voor je hoofdhuid. ik ken het gevoel. vooral de jeuk is irritant en geeft een 'vies' gevoel. cocosolie vind ik echt een wondermiddel..
het zit in een glazen en plastic potje en is eigenlijk bedoeld om in te bakken en mee te koken als je een beetje in je hand neemt wordt het vloeibaar. ik gebruik het ook nu ik zwanger ben om mijn buik mee in te smeren