Ok, ik gooi t toch maar in de groep. Ben 36 jaar... en sinds een half jaar zijn mijn borsten zowat wel 2 cups gegroeid.. en nee, ik ben niet zwanger. Zit nu op 70 E, wat een vreselijk lastige maat is, moet nog steeds een goeie bh vinden. Echter heb ik het idee, dat dit niet constant deze maat is.... Ik heb implanon, dus geen 4 weken cyclus.... soms 2 maanden achter elkaar licht ongesteld, en soms weer helemaal niet... kan het niet pijlen dus.... Maar damn.. ze kunnen ontzettend zeer doen zeg. Is dit nu een leeftijds kwestie of hoe zit dat? Heb geen contact met mijn moeder om dit eens aan te vragen, dus vandaar dat ik dat hier maar doe! Oja.. goeie bh's voor betaalbare prijs tips hoor ik ook graag... want ik vind 30-40 euro best duur.. en aangezien t geen standaard maat is... hoor ik graag tips van wat goedkopere merken en of winkels. Alvast bedankt
30-40 euro valt volgens mij nog mee heb zelf ook zo'n rotmaat (85G) en voor minder dan 50 euro heb ik nog geen bh kunnen vinden... En zelfs die zitten niet geweldig.... Dus ik lees even mee, zou er graag wat minder aan kwijt zijn....
Je lichaam veranderd wel als je richting de 40 gaat dat klopt. Heb zelf ook maatje E/F van borsten. Wel 100 van omvang dus die zijn er meer te koop dan idd in jou maat. Pas geleden gaf mijn moeder mij de tip om bij bonprix te kijken voor redelijke bh.s voor een normale prijs. En ze zijn daar alleen weet ik niet hoe het zit in jou maat maar zou toch eens gaan kijken. Beugelbh.s moet ik niet hebben die knellen als een gek. Het liefst heb ik bh.s met een brede band voor op de schouders dan heb ik te minsten het idee dat de bh.s iets van steun geven. Pas nog twee bh,s voor 15 euro bij bonprix en heb er een voor rond de 20 genomen. Een wat duurdere dus.
Ik heb 75e en soms 70f als bandje wijd valt. Hunkemöller heeft leuke bh's voor rond de 25 euro. Vind ze heerlijk zitten en slaag alleen daar. Ze helpen me ook altijd goed en komen bh's brengen, adviseren dn helpen je met de juiste bh vinden,
Heb uiteindelijk 2 bh's 70E na heel veel zoekwerk bij de Hema kunnen vinden! Ik geloof voor minder dan 20e en ook nog met een leuk kleurtje/printje. Niet elke Hema heeft die maat dus misschien even naar vragen in de winkel? Ben je toevallig ook een beetje aangekomen? Als ik iets aankom dam gaat het bij mij als eerste "daar zitten" (rare zin haha).
Ben idd in een jaar tijd nu rond de 60 kilo.... maar borsten groeien laatste maanden pas, en echt gewoon pijnlijk zeg... liefst loop ik zonder bh, maar das ook geen pan,haha! Wordt toch een dagje stad in, want de hema in t dorp die heeft niet wat helaas....
Hey ladies, Tip nu bij groupon. 2 bh's van After Eden! Grote maten 70D t/m 85G! Voor 14,95 incl. Verzenden. Heb t zelfde probleem (mt 80F) heb ze vandaag maar gelijk besteld
Je maakt een account aan. Geeft juiste email en adresgegevens in. Je kan gewoon via ideal betalen, is dus veilig credit card of paypal kan ook, maar ik doe altijd ideal. Dan krijg je groupon deal in de vorm van voucher in je mail waarop de voorwaarden en bestelmanier in vermeld staat, óf je groupon is meteen al geregeld na betaling aan de hand van je adres dat in je account vermeld staat. Dan krijg je via mail bevestiging van je bestelling waarop ook staat dat je niets meer met de groupon hoeft te doen. (Dit laatste is geval van de bh's ) Ik bestel er regelmatig iets, is 1 keer geweest dat ik het product niet ontvangen heb. Toen heb ik echter, na contact met de klantenservice, via groupon binnen paar dagen geld terug ontvangen. Goede service dus en nooit problemen mee gehad . Ps. Levertijd van de producten staat ook bij elke groupon vermeld, dus je weet ong. wanneer het arriveert.
Misschien wel handig als ik idd weet welke bh goed zit.. ok qua merk en zo, want ik heb al een pas middag gehad, en na een uur rommelen in die pashokjes wat ik het echt even zat.... ik vind het een rottige klus bh's kopen... dus laat ik eerst dan maar DE goeie vinden in een winkel, en dan online bestellen...(ben zowiezo geen online besteller hoor, pas liever) Maar dank voor je duidelijke uitleg
Dat heb ik ook! En ik ben pas 25.. Nu ben ik van B maar na C gegaan maar toch.. voor mij al heel wat. Hihi
Hmm...raar zo'n dames lijf hè!!! Maar man o man..wat doen ze pijn....heb jij dat ook? kan niet eens meer een gat in de lucht springen
Ik vraag me eerder af of het niet "gewoon" hormonaal is hoor. Natuurlijk kan je lichaam veranderen naarmate je ouder wordt, maar hier ben ik geen 2 cupmaten gegroeid ineens. Ben na de bevalling van de jongste iets dikker gebleven van 58 kg naar 64 nu, maar om nu echt te zeggen dat ik zo erg veranderd ben? nee.
Ja! Voor al rond mijn eisprong.. zal dan wel iets met je hormonen te maken te hebben, wat mamabri zegt.. ik vind die cup groter wel mooi! Haha
Bij de bijenkorf hebben ze mooie bh´s grote cup voor minder dan 50 euro. Mijn zus haalt daar haar bh´s. Helaas kan ik er niet slagen en moet ik naar een speciaalzaak. Voor minder dan 80 euro is er oor mij geen bh.
Ik draag 70E of 65F. In de betere lingeriezaken is dit wel te vinden. Maar je betaald er wel voor. Dat moet dan maar denk ik dan, heb ik tenminste wel heerlijk zittende, mooie lingerie En die pijn heb ik ook. zo erg dat ik er soms snachts wakker van word, amper mijn armen langs mijn lijf kan houden enz. Dan zijn ze meestal ook een cup groter. Geen leeftijdskwestie dus, ik ben namelijk 27
Ik denk ook dat het met hormonen te maken heeft. Zeker de pijn in je borsten. Ik krijg zelf een week voor mijn menstruatie hele pijnlijke en opgezwollen borsten. Ik vind het apart dat ze opeens zo gegroeid zijn zonder aanwijsbare reden. Ik zou dan voor de zekerheid even contact opnemen met de huisarts. succes! Oh ik koop ze trouwens ook bij de hunkemoller. Meestal zijn ze 2 halen 1 betalen Zijn niet de kwaliteit van de duurdere bh's maar kan er zeker mee door!
Ik heb 70 E en ik bestel ze altijd bij Whekamp. Ik geef nooit meer uit dan 30 euro volgensmij hoor, de meeste zelfs rond de 25 dacht ik en vaak zelfs goedkoper. Als je een beetje oplet, ze hebben ook vaak sale en dan is het al helemaal goedkoop. En vaak zijn de 70's nog over want het komt niet echt super veel voor dat vrouwen maat 70 E hebben. Grote cupmaten bh - Online Shop