iui en ovulatietesten

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boukje L, 18 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Met welke ovulatietesten hebben jullie ervaring en zouden jullie iemand anders aanraden?
    Ik heb vaak van Sensitest de gevoelige gebruikt, maar is die ook wel echt goed?
    Wij gaan namelijk starten met IUI, a.s. donderdag heb ik een eerste echo voor follikelmeting.
    En ook met ovulatietesten moet ik m'n eisprong in de gaten houden.
    Ik heb, voor zonodig, Pregnyl al in huis.

Alvast bedankt!!

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
  3. Ik gebruik de allerallerallergoedkoopste dipstick testen van heel internet ;) Ik krijg Sensitest mee van de kliniek, maar ik had dus op dezelfde dag, met dezelfde urine, 1 positieve test van mezelf (dus die hele goedkope) en 1 negatieve test van Sensitest.. Hier komt Sensitest er dus niet meer in!

4. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de normale testen van sensitest. Ben er zelf wel tevreden over. Maar toch twijfelde ik vaak of het wel/niet positief was omdat mijn testen nooit echt knallen. Dus heb ik op advies van de gyn de clearblue smiley testen erbij gedaan. Dus als ik twijfel pak ik de clearblue erbij, en dan weet ik het zeker. Klinkt duur, maar zo'n met zo'n pakje van clearblue deed ik 2 of 3 cyclussen. En zoveel kansen voor een iui krijg je niet.
    Wel fijn dat je pregnyl erbij krijgt! Dat had ik namelijk niet, mag nu eindelijk met hormonen beginnen.
    Succes!!

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ik kreeg van het ziekenhuis ovulady mee, die werkt perfect. Gebruikte om te controleren ook nog zw en kids ernaast, die gaf ook een knalstreep als ovulady positief was.

6. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Ik gebruik goedkope dipsticks de eerste dagen en stap daarna de 2 dagen voor verwachte datum over op ClearBlue! Erg prettig want clearblue digitale test geeft een Smiley dus je hoeft net te turen naar streepjes!

Deze maand was mijn eisprong onverwacht laat dus nu wel meer cb testen gebruikt!

Je kan ze via internet goedkoper bestellen dan in de drogist!

Succes!

Deel Deze Pagina