Hallo dames, Ik ben deze maand gestart met clomid. De 1e follikelmeting( CD13) was er niks te zien, alleen een follikel van 10 mm. De 2e follikelmeting (CD18) nog steeds 10mm alleen was mijn baarmoederslijmvlies verdikt naar 8mm. De gyn zei dat ik piekte in mn oestrogeen. Heb dus bloed moeten prikken en heb vandaag de uitslag gekregen van die bloedafname met de mededeling dat ik rond mijn eisprong zat?! Dus als het goed is krijg ik gwn me ei alleen me vraag is hoe zit dat met die follikels? Ik maak me best wel zorgen aangezien me hormonen zeggen dat er een eisprong aankomt alleen heb nog geen dominante follikel?
Een 10mm eitje zal nog niet rijp zijn om te springen, hopelijk hebben ze geen follikel ober t hoofd gezien, ik heb dit ook 1x gehad en mijn follikel was toen 12mm, en ik had wel een lhpiek, ik denk dat bij deze piek je ei nog niet gaat springen, maar er wellicht nog een piek aan gaat komen, wanneer t eitje rijp genoeg is (Ik ben overigens toen geinsemineerd alsnog, en er niet zwanger van geraakt)