ervaring osteopaat baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nina22, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalmom

14 feb 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh echt doen hoor de osteopaat..
    Hier een baby met reflux, koemelkallergie en een voorkeurskant wat kwam doordat het nekje vast zat. Osteopaat heeft zoveel verholpen!!

Oja na de 1e afspraak heb ik me zoveel zorgen gemaakt. Had heel erg spijt dat ik naar de osteopaat was gegaan want mijn zoon begon zo vreselijk eng ontroostbaar te huilen. Moest er zelf heel erg van huilen. Dag erna was het gelukkig over 😓

2. nina22

nina22 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    friesland
    bedankt voor de ervaring dames! ik kijk er ene kant naar uit maar idd ook beetje tegen op! vind het spannend.. kleine uk

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Doen! ben met zoontje geweest toen hij 3 maanden was, maar achteraf gezien had ik dus veel eerder moeten gaan.
    Had een totaal ander kind na de eerste behandeling al.
    In totaal 4 x geweest

4. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Mijn dochter was 6 weken ook toen ik voor het eerst ging, ik ben in totaal 3 keer geweest en heb een heel ander kind terug gekregen. Ze huilde altijd heel ontevreden, ook spannende heftige bevalling gehad. De osteopaat was erg lief voor haar en voelde ook echt knelpunten.
    Nu heb ik een meisje die de heeeeeele dag lacht en kirt en heel actief is en perfect slaapt tussen haar wakkere momenten.
    Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren!
    Ps: inderdaad was mijn meisje ook ontroostbaar op de dag zelf toen we terug kwamen maar dit was inderdaad de volgende dag over!

5. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Mijn dochter werd echt dik drie kwartier gemasseerd. Ze zat bij hem op schoot en keek Bumba op de laptop en hij masseerde haar buik, best hard maar ze vond het best. Daarna liep hij met haar rond en masseerde haar onderrug. Daarna op de bank, masseerde hij haar nek en schouders terwijl ik haar de fles gaf want anders was ze wat gespannen!

Deel Deze Pagina