Door het vele draaien met zijn hoofdje en natuurlijk het op de rug slapen, heeft mijn zoontje allemaal knoopjes in zijn haar op zijn achterhoofd gekregen. Met de borstel krijg ik het er niet uit (te zacht) en met de kam is het gillen geblazen (en ik heb echt geprobeerd zo voorzichtig mogelijk te doen). Uiteindelijk heb ik de knoopjes er maar uitgeknipt. Nu kan dat nog , met dat beetje dat hij heeft....Maar ja, dat kan ik niet blijven doen.... Wie heeft tips?
Dank je! Alleen gaat Thije niet iedere dag in bad of onder de douche (om de dag, 2 dagen, de rest wassen we hem lekker met een washandje, maar dan worden zijn haartjes niet nat). Welke olie kun je aanraden? Op zwitsal reageert hij helaas niet zo goed...
martijn heeft er ook veel last van, ik pluk de knopen er voorzichtig met mijn nagels uit. met een borstel werkt niet met een kam gaat het ook niet goed.
Mijn dochtertje zit ook altijd aan haar haartjes te frutten als ze moe is en dat wordt soms ook zo'n klittebol. Ik heb toevallig vanmorgen van Schwarzkopf Kids anti-klitspray gekocht, ik zal eens kijken hoe dat werkt. Dat kun je op droog of vochtig haar sprayen. Ze verkopen het trouwens bij de Etos.