wanneer voeden jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Adnalie, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi hoi,
    Ik vroeg me af wanneer jullie je kindje voeden. Direct na het wakker worden, of laten jullie hem/ haar eerst spelen?

Ik merk aan mijn dochter dat ze vaak direct of anders vrij snel na het wakker worden gevoed wil worden. Maar soms is dat best lastig, want dat is dan net krap 2/2,5 uur na de vorige voeding. Veel te snel dus......
    Hebben jullie tips?
    Ze krijgt gemiddeld 5 voedingen van 180+6 en drinkt het eigenlijk allemaal op.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Mijn zoontje had dat heeeel erg, zo erg dat ik op een gegeven moment dacht: ik heb het hem aangeleerd om direct te voeden en hij is het zo gewend! Als ik m dan even in de box zette was het meteen krijsen geblazen! Je maakt het jezelf daar erg lastig mee. Over een tijdje slaapt je dochtertje niet meer zo veel (tot de vlg voeding) en moet je ook rekken dus ik zou proberen om je dochtertje er niet aan te laten wennen en eerst te laten spelen!

3. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik houd altijd een beetje rekening met de 4 uur die er tussen zit, mocht ze eerder honger hebben, dan merk ik dat vanzelf wel.

Dus als ze een uur eerder wakker is, maar nog geen tekenen vertoont dat ze trek heeft, dan laat ik haar nog lekker even spelen.

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik heb dat idee idd ook..... dat ze eraan gewend is.... Maar ja, niet handig als ze maar 1 uurtje slaapt en dus 2 uur na de vorige voeding wakker is.....

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Anouschka krijgt eigenlijk alleen na de nacht meteen na het slapen voeding. De rest van de dag slaapt ze bijna niet en voed ik als ze aangeeft honger te hebben.....

Deel Deze Pagina