Jahhh... Morgen moet het echter weer omhoog:/ maar is het normaal dat ie zo laag en omhoog gaat?! Of betekent dit dat je NOD aankomt
Hoiihoi, Wat is het spannend elke keer he. Ik denk dat je gewoon moet afwachten. Wat een tempdip een 2e keer betekend weet ik niet. Ik heb al een paar maanden achter elkaar dat ik 1 week voor nod menstruatie krampen heb, en helaas zet het elke keer door. Ik heb het zelfs al eens vanaf 3 dpo continu gehad en helaas niet zwanger. Deze ronde had ik 3 dpo een weeïg gevoel, en eergister even wat ongi krampen. Mijn nod is pas maandag. Normaal zou ik nu wat voelen, maar nu niets. We kunnen gaan gissen of het wel of niet raak is, maar testen of afwachten geeft ons pas echt zekerheid. Ik duim met je mee
Alleen ben ik beetje onzeker over die gedaalde temperatuur voor de 2e keer, maar als hij morgen weer hoog is, zal het moed geven
Ben te vroeg wakker, wat eerder gemeten maar hele lichte stijging 0.1/0,2 grade . Als ik vandaag ongesteld wordt is mijn LF maar 9 dagen. Is dit niet te kort?
Hier ook 20 min eerder wakker en stijging van 0.2 graden ik bleef doorslapen, na 10 min was het zelfs nog 1 graden omhoog... Weer in slaap gevallen En op de normale tijdstip was het gewoon 0.2 graden omhoog... Dus ja ik hou gewoon de tijd aan van 20 min eerder.. 36.8!!! Wat het ook is, het is een stijging weer
Ik had een goedkope test liggen, heb toch maar net getest met 1e urine van de dag.. En nog is ie negatief.. Ik ben te vroeg met testen, ik weet het.. Maar dacht toch even te testen heb nog 2 testjes van clearblue liggen, die zal ik mooi op tijd gebruiken