Hallo iedereen, Het is al een tijdje geleden dat ik op dit forum heb gezeten. De vorige keer was met mijn zwangerschap van ons zoontje, 2 jaar geleden. Nu zijn mijn man en ik nu alweer een jaar aan het proberen in verwachting te raken. Helaas heeft dit tot niks geleid. Mijn cyclus is ook wisselend, soms 24 dagen, dan weer 27 of 32 dagen. Afgelopen zaterdag had ik ongeveer (28 dagen) mijn periode moeten hebben, maar het enige wat ik had was menstruatiekrampen, maar geen bloedverlies. Tot afgelopen dinsdag. Steeds als ik naar de wc moet om te plassen heb ik ietswat bloedverlies als ik afveeg. Meer niet. Ik draag nu wel maandverband, maar het is zo weinig dat er niks inzit. De menstruatiekrampen zijn echt heftig. Meestal als ik dit heb, ben ik ok flink aan het menstrueren. Maar nu is er zo weinig. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Ook niet met mijn zoontje. O, dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Iemand die dit ook heeft gemaakt? Zou ik alsnog zwanger zijn? Alvast bedankt!
Ik zou er ng eentje doen. Als je van je langste cyclus uit gaat zou je idd dinsdag of woensdag kunnen testen. Daar zijn we nu overheen.. Gewoon doen!
Ik zou inderdaad even testen voor de zekerheid. Als ie negatief is zou t kunnen zijn dat je menstruatie niet goed Door wil breken en dat dat alsnog gaat gebeuren.
Eens! Uit je verhaal lijk ik te kunnen opmaken dat je niet precies weet wanneer je ovulatie is geweest en dus wanneer je Niet OngesteldheidsDag zou noeten zijn? Miss tip om te temperaturen of ovulatietesten te gebruiken? Weet je ook wanneer je gericht kunt gaan klussen..
Helaas heeft het vandaag doorgezet. Ja, idd dat zou ik kunnen doen.Ovulatietesten heb ik gebruikt, maar die geven alleen maar negatief aan. Ik heb zelfs al een echo gehad in het ziekenhuis of alles nog wel "werkt". Maar dat zag er keurig uit. Ik kan idd. gaan temperaturen. Dank je wel voor de tip. En doe je dat dan 's ochtends op een standaard tijdstip?