Mijn dochter ging met ernstige buikpijnen naar de huisarts. Helaas een vervangster. Nu had ik al urine gebracht om te kijken of het blaasontsteking was, maar dit was het niet. Haar buik is echt gezwollen en soms lijkt het of er een beweegbare bal in zit. Ik vind dat er maar eens een echo oid gemaakt moet worden maar zij werd met een google printje naar huis gestuurd met het idee dat het een overloopblaas is en zij blaastraining moet doen. Heeft iemand hier ervaring mee want zij is ten einde raad.. Zij heeft het laatste half jaar steeds klachten; en ik was blij dat zij naar de huisarts ging en nu dit.
Zij is net 23. Nee de dokter weet alleen dat het geen blaasontsteking is. daarom zijn wij ook een beetje boos. laat een jonge meid een echo maken dan kan je weer het een en ander uitsluiten. helaas was de eigen huisarts op vakantie.
Daar dacht ik ook aan bij het lezen van je verhaal, is ze niet zwanger? Ik zou in ieder geval terug gaan voor een second opinion. Waarop baseert de dokter een overloopblaas? Heeft ze last van incontinentie? Heeft ze geen andere klachten? Hoe is haar menstruatie?