Ik krijg ovitrelle en ben hartstikke zenuwachtig!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babyfever12, Sep 23, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babyfever12

Babyfever12 Nieuw lid

Sep 23, 2022
    1
    0
    1
    Female
    Hallo lieve vrouwen!

Ik heb echt wat positieve ervaringen nodig met ovitrelle. Mijn partner en ik zijn al 3 jaar bezig met voortplanten, maar het wil maar niet lukken.

Na een tijdje bezig te zijn geweest met letrozol en echometingen zijn we erachter gekomen dat mijn eitjes mooi doorgroeien (wel tot 3 cm!) en mijn bms goed dik word (11mm), maar op het moment van een eisprong doet ie helemaal niks. Ik krijg eindelijk ovitrelle volgende week. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij een beetje moed inspreken.

Ik heb soms het gevoel dat het helemaal voor niks is :(

2. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

Jun 24, 2022
    2,251
    1,529
    113
    Female
    Hoi hoi, ik krijg ook ovitrelle bij mijn opvolging met letrozol. De ovitrelle zou zorgen dat je eitje springt en zou ook voor een betere kans op innesteling zorgen. Nu bij mij is het jammer genoeg nog niet tot een positieve test gekomen. Maar op zich is de ovitrelle een extra die ik er graag bijneem. Vorige ronde was mijn ei vanuit zichzelf al aan het springen en heeft de gyn mij toch nog ovitrelle laten nemen (betere kans op innesteling). Het is dus zeker niet voor niks dat je dat spuitje extra moet laten zetten ;) Ohja en het spuitje op zich stelt niets voor. Je voelt er weinig van. Alleen ik voel mijn eisprong heel fel erdoor, maar dat ervaar ik eerder als positief - dan weet ik dat het werkt.

3. 201987

201987 Actief lid

Jul 28, 2022
    418
    355
    63
    Female
    Ik heb alleen ovirtrelle gebruikt bij mijn eerste iui rest in natuurlijk cyclus ben de 1e keer gelukkig meteen aangeteld.
    Hopelijk geldt dat ook voor jou!

Share This Page