Oploop bij verschillende merken

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Duckie08, Jul 2, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duckie08

Duckie08 Actief lid

Apr 30, 2023
    218
    223
    43
    Female
    Hi!

Ik ben nu al een paar dagen in shock (positief) omdat ik na een week met slecht nieuws (PCOS diagnose & te hoog prolactine) tóch zwanger lijk te zijn… Ik ben nu 13DPO (vandaag is mijn NOD) en durf het echt niet te geloven en ben echt nog erg bang dat het misgaat.

Er zit best een verschil in de oploop van mijn testen en ik hoop een beetje op geruststelling dat dit wel gewoon oké kan zijn. Ze zijn volgens mij wel allemaal vrij duidelijk positief en geen afloop. Misschien verwacht ik te veel en knallen sommige merken gewoon niet echt. Maar ik ben benieuwd naar jullie mening & ervaring.

Ik ben op 10DPO begonnen met testen met Easy@Home en hier zie ik wel best een oploop, zeker als je per 2 dagen kijkt.
    Op 11DPO ben ik ook begonnen met testen met Predictor Express en Kruidvat. Bij de Predictor lijk ik ook wel een beetje oploop te zien als ik 11 en 13 vergelijk, teststreepje lijkt wat donkerder te worden (en controlestreepje wat lichter), maar niet héél duidelijk. En bij de Kruidvat testen zie ik niet echt iets. Gisteren lijkt zelfs wat lichter, vandaag weer ietsje donkerder, maar echt minimaal.

Ik ben vrij zeker van m’n ovulatie: op 18/6 in de ochtend knalpositieve ovulatietest, op 20/6 duidelijke temperatuurstijging. Dus 19/6 ovulatiedag.
    Alle foto’s zijn gemaakt binnen afleestijd, ik heb steeds getest met eerste ochtendurine.

Attached Files:

2. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

Jan 2, 2022
    2,577
    3,077
    113
    Female
    Zolang je de oploop binnen 1 merk ziet is dit goed. Zijn mooie testen allemaal!

Je moet de merken niet met elkaar vergelijken, maar bij alle foto’s is de oploop te zien.

Duckie08 likes this.
  3. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,825
    8,478
    113
    Female
    Kruidvattesten zijn de laatste tijd sowieso wat minder volgens mij. De rest loopt prima op dus daar zou ik me aan vast houden!

Duckie08 likes this.
  4. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,757
    1,067
    113
    Female
    Veel ervaring met slechte oploop en miskramen maar dat ziet er echt niet zo uit. Dit zijn prima testen en oploop. Je kan echt stoppen met testen :) gefeliciteerd!

Duckie08 likes this.
  5. Maankindje

Maankindje Bekend lid

Jun 20, 2022
    807
    819
    93
    Female
    Jeetje wat een knallers!! :) Gefeliciteerd! Dit ziet er echt super uit voor 13dpo. Ik heb zelf met kv2v5 getest en mijn strepen waren minder duidelijk dan die van jou. Op 17dpo geloof ik had ik op Kruidvat een streep net zo donker als de controlestreep. Ik snap dat het super spannend is, het is nog zo vroeg, maar voor nu zou ik me geen zorgen maken als ik jou was!

Duckie08 likes this.
  6. Duckie08

Duckie08 Actief lid

Apr 30, 2023
    218
    223
    43
    Female
    Bedankt voor jullie reacties! Dat klinkt allemaal wel geruststellend :) Ik zal proberen het iets meer los te laten en te focussen op het feit dat ik wel oploop zie bij de andere testen en de Kruidvat testen in ieder geval niet aflopen.
    Fingers crossed dat het gewoon goed blijft gaan dan!

7. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,732
    7,246
    113
    Female
    Die kruidvat test van 11dpo kan bijna niet kloppen. Ik denk dat die foutief zo donker is. Dus prima oploop!

8. Duckie08

Duckie08 Actief lid

Apr 30, 2023
    218
    223
    43
    Female
    Even een dag ertussen gelaten en nu op 16DPO knalt de Kruidvat test, superblij! :) En bij de Predictor neemt de teststreep nu bijna alle inkt weg van de controlestreep. Begin het langzaam te geloven dat ik écht zwanger ben en de hCG aanmaak gewoon goed gaat! 28 juli heb ik een eerste echo in het ziekenhuis, dus nog drie weekjes wachten :)

Attached Files:

Chanan82, Narcisje and Minimensje83 like this.

Share This Page