Ben zelf ook heel erg nieuwsgierig, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een test in de ochtend gedaan! Gaan we nu ook maar weer voor. Heb al wel een test gedaan van de week maar die was negatief
Ik ben zelf net begonnen met testen en ik heb dus hetzelfde probleem dat er wel eem streepje is maar nooit zo donker als de teststreep. Daarbij heb ik een onregelmatige cyclus dus word nog hele klus. Misschien toch maar die van cb kopen...
Misschien is het voor jou ook het handigst om met goedkope te testen tot ze posi lijken te worden en dan te checken met CB.. heb je dan een smiley dan weet je het zeker scheelt je een hoop geld want cb is niet te betalen anders, en zeker als je er 20 per cyclus nodig hebt
Dat is vervelend dat je een onregelmatige cyclus hebt. Ik zou de volgende keer ook voor cb gaan maar zoals hierboven al gezegd is wel heel erg duur.
Hè verdikkeme! Maar zo lang er geen bloed is houd moed! En anders met frisse tegenzin maar ook goede moed een nieuwe ronde in binnenkort!
Ik vind je testen (op de foto) eigenlijk nog niet positief Maar kv ovutesten zijn dan ook rottesten. Ik heb ze ook éénmalig gebruikt en ik beschouwde de twijfeltest maar als positief maar duidelijk is anders. Ik heb nu een doos cb ovutesten (20 voor 50,-) Tja erg duur maar wel erg handig. Ik heb er nu 5 gedaan. Gisteren een smily dus nu heb ik er 15 over voor de volgende rondes. Ik denk dat je ei pas later is geweest vandaar nu nog geen ongi en negatieve testen. Hopelijk heb je over een paar dagen beter nieuws!
De testen zijn ook niet als positief te beoordelen denk ik, verwacht inderdaad dat je ook gelijk hebt wat betreft mijn ei. Ben nu vandaag dan toch ongesteld geworden. Maar ga denk ik ook maar voor de cb ovutesten. Test je wel elke dag? Heb nog niet zoveel ervaring met het doen van ovutesten. Ach en we gaan gewoon vol goede moed voor de volgende ronde. Hopelijk gaat het bij jou goed komen deze ronde, flink klussen dus de komende tijd.