hoi meiden, ik heb even een vraag. vorige week maandag begon me ongi onverwacht dag 24 normaal cyclus 26dgn. nou had ik ovu testen besteld bij testjezelf en ben er gisteren mee begonnen gisteren een zeer licht streepje nega dus wat normaal is. maar nu net weer een ovutest gedaan en een goed duidenlijk streepje nog net niet zo donker als de controle streep. kan dit eigenlijk wel zo kort na me ms? me ms was vrijdag over zaterdag heel gezellig gehad en daarna weer even flink wat bloedverlies 2 uur later niks meer en dan nu deze ovu test. is het mogenlijk dat je zo snel na je ms weer een eisprong krijgt? ik zal even proberen een foto ervan te plaatsen weet dat ie nog niet positief is maar gaat wel die kant op en hebben meer mensen ervaring met de ovu test van testjezelf? sorry voor de vele vragen. groetjes en liefs joyce
Hmm, hij is nog negatief. Zelf heb ik overigens slechte ervaringen met Testjezelf. Bij mij gaven ze áltijd bijna-positief (zelfde als jouw testje) aan. Had mssn met mijn PCOS te maken, maar heb meer slechte/zelfde ervaringen over Testjezelf gelezen.
Ik heb ook slechte ervaringen gehad met Tesjezelf. Gaven elke keer een tweede streep aan, maar steeds niet zo donker als de controlesteep. Ben deze maand begonnen met de Clear Blue ovutesten, zijn wel veel duurder, maar geen last meer van vage onduidelijke streepjes. Heb deze ronde ook een gehad.. Succes !!
hoi meiden, bedankt voor jullie reaktie ik snap er iedergeval niks meer van heb net nog een testje gedaan en zie foto nauwelijks tot geen streepje meer de test deed ook een beetje vreemd je zag dat er urine doorheen liep maar test werd niet roze dat gebeurde later en bij de c stond er eerst alleen een half streepje ipv helemaal erg vreemd. groetjes en liefs joyce
Tja, misschien heb je toch je ei gehad/komt hij vandaag, en net de piek gemist ? Wellicht had je de piek gisterenmiddag ?