HI dames, Bij wie klopte de cb digi met week indicator en bij wie niet? Ik vraag me dit af omdat ik vorige week dinsdag (2dagen voor mijn nod) een posi test had kv2v5 en daarnaast de digi van cb 2-3 aangaf. Ik heb dus totaal geen idee hoe lang ik nu zwanger zou zijn... gr, Beebielove
Hoi hoi, Gefeliciteed met je zwangerschap! Bij mij gaf hij 2-3 aan en ik was toen ongeveer 5 weken. Dus volgens mij klopte hij bij mij dan.
Dat kan bij jou wel kloppen. Je moet er altijd twee weken bij op tellen dus dan zou je 4 a 5 weken zwanger zijn, gerekend vanaf je laatste menstruatie... Als je een redelijke normale cyclus hebt dat klopt dat precies
ja mr dat vind ik nu juist zo raar hij was bij mij voor mijn nod (2 dagen) dus dan zou hij toch 1-2 aan moeten geven...dacht ik
Weet niet of je een regelmatige cyclus hebt? 2-3 staat namelijk voor 4 tot 5 weken. Dus je zou ook net 4 weken kunnen zijn denk ik? En tja, het is maar een indicator, het kan dat hij iets afwijkt. Maar in jouw geval heb je het dan maar over een paar dagen . Maargoed, op je termijnecho weten ze precies te zeggen hoever je bent alleen daar moet je nog even op wachten hihi
haha miranti dat klopt heb 2 april een echo... t is gewoon allemaal heel vaag hihi regelmatige cyclus van 33 dagen... dit was mijn kv 2v 5 ook geen twijfel over mogelijk (voor 2 dagen voor nod)
Je kv test is ook wel heel donker, donkerder dan bij de meeste vrouwen vóór NOD. En de donkere kleur past goed bij 2-3 weken op de cb. Het kan zijn dat je heel snel hcg aan maakt of misschien is je ei vroeg gesprongen en ben je idd verder dan je denk of verwacht. In ieder geval gefeliciteerd!!
Bij mij was hij ook betrouwbaar ... Nu heb ik heeeeeeel laat getest uiteindelijk, maar door de digi (en later de waarde van mijn HcG) gokte ik dat ik ergens in week 6 moest zitten ... en dat bleek ook zo te zijn toen we de echo mochten maken View attachment 313061 View attachment 313060
ok naja dan ga ik er tot de echo van uit dat ik wat verder ben dan de vier weken bedankt voor jullie reacties!!! en Strijkkraal jij ook super super gefeli!
Als eerst, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Weet je de datum niet meer van je laatste menstruatie? Dat zou ik aanhouden tot je je termijnecho hebt. Dat ie 2 dagen voor je NOD al aangaf, vind ik niet zo gek. Het is echt niet zo dat ie weet wanneer er weer een week verstreken is. Misschien maak je gewoon snel hcg aan.
hmm nu zit ik helemaal in de stress, nu 1 week en 1 dag verder dan vorige week, mr nu kreeg ik weer 2-3 weken... zit het dan niet goed?
Ik denk dat je je niet moet blind staren op de testen je wordt er super onzeker van. Het is een indicator, geen bevestigende wetenschap. Het wordt ook niet minder, dus sja .. dat is ook een indicatie toch? Niet meer testen!
jah ik weet het.. mr goed... nu ben ik nog onzekerder geworden dan ik al was.. ai ai ai.. n u zelf het gevoel zit helemaal niet goed e.d...
Trust me - ik weet precies hoe je je voelt. Maar je moet echt niet meer testen. Ik doe het ook niet, ik zou gek worden als mijn test opeens minder ging aangeven, of een lichter streepje.
bedankt voor je reactie (het helpt nog niet qua minder stress) mr goed ik weet ook niet hoelang ik precies ben, alleen ging er gewoon vanuit dat 1 wk en 1 dag later (wel met hele lichte urine tov de vorige keer) hij nu 3+ zou aangeven... zucht vrouwen
Ik heb exact hetzelfde gehad vd week na 9 dagen gaf de cb nog steeds 2/3 aan , schoot compleet in de paniek . Ben ook gestopt met testen , en probeer rustig te blijven tot de echo van dinsdag . Kruidvat is trouwens bij mij superdonker dus dat geeft vertrouwen , komt vast goed
mjs, spannend ben benieuwd nr je echo dinsdag.. ik heb de mijne een week later... spannend he! Dit wonder is spontaan ( ik zou niet zwanger kunnen raken op de natuurlijke manier) onze dochter is na de mmm ontstaan dus miss verklaard dat deel van mijn onzekerheid het is zo gewenst en zoo spannend Ik duim ook voor jou voor een mooie echo dinsdag!
@beebielove: gefeliciteerd! lopen we zo goed als gelijk! bij mij klopte die precies! Blijf alleen die 2 extra weken vaag vinden... Ik zit nu op ca 4 weken. Heb jij toen je t wist meteen je ha of vk gebeld? X