Ja mij ook! Ik heb het toen ook opgenomen, en als ik het nu terug luister klopt er steeds meer. Want hij had ook wat toekomstvoorspellingen gedaan. Ik denk dat ik over een tijdje ook wel weer ga.
Helaas hebben wij het niet opgenomen, blijkbaar hadden we een casettebandje mee kunnen nemen. En mijn foon is ook nog niet luxe genoeg voor zoveel opname Ik ging er heen met een doel en dat is gelukkig besproken zonder dat ik er zelf naar hoefde te vragen.
Anita is heel erg goed: Medium paranormaal helderziend paragnost spirituele lezingen psychotherapeut vertrouwenspersoon Anita van de Berg Friesland .NL Doet ook via de telefoon. Staat deze week in de story.
hallo, ik weet niet waar je woont maar ik ken een hele goede in delft volg er zelf nu ook curcus en ze helpt me heel goed omdat ik zelf de gaven ook heb en ze me wil helpen in dat leerproces voorheen heb ik een paar x een reading gehad bij haar en ze wist precieze dingen te vertellen over mijn leven en zelfs wat er rondom mijn geboorte is gebeurt 22 jaar terug . ik heb een zoontje van 14 maanden en zij wist mij dingen te vertellen wat er bij de bevalling is gebeurt en dat was niet iets om te gissen namelijk dat hij even klem heeft gezete en ademnood heeft gehad en er blauw uitkwam en dat was waar verder liep ik al tijdje te sukkelen met de voeding (heb ik niet verteld ) maar ze vertelde me dat hij koemelkallergie heeft en dat ik de voeding moest aan passen daarna had ik ineens een wonderbaarlijk lief kind! dus als ik iemand zou aanraden is zei het wel ze heeft een eigen praktijk in delft en ook niet duur ze doet het werk alleen om mensen te helpen en niet om rijk van te worden
Loes van Loon heeft geen website. Je kunt het beste haar naam even opzoeken op google. Ze is regelmatig te gast in verschillende spirituele centra's. @Muppet: ik heb je even gemaild!