Weet iemand waar ik een Padre Pio hangertje kan kopen of bestellen? Op de braderie kon ik laatst niks vinden, wel kaarten, en een hangertje van nep silver dat spul dat lekker gaat roesten en verkleuren, en dat zoek ik dus niet Mijn moeder vertelde me dat er in belgie meer padre pio dingetjes te koop zijn dan in nederland, weet iemand een site waar ik kan bestellen? Misschien dat jullie de naam niet kennen, maar misschien kennen jullie wel een plaatje van hem =3
Niet kwetsend bedoeld. Maar wat vind je eigenlijk zo geweldig aan deze man? Want ik ken hem wel volgens mij. Hij had toch stigmata`s? En ik vraag mij oprecht af wat mensen zo in hem facineerd. Maar dat ligt mischien ook aan dat ik niet een gelovige ben volgens kerkelijke normen. Zou je het mij willen/kunnen vertellen? Liefs Janna
Hij was een italiaans heiligman. Mijn opa was in de zelfde regio geboren als Padre Pio. Mijn opa en oma hadden altijd van die dingetjes in huis, kaarsen, enz. Mijn Oma heeft dat nog steeds. Is iets wat ik met mijn opvoeding heb mee gekregen. Ondanks dat ik verder niet katholiek ben opgevoed. (Ben wel gedoopt) Pater Pio - Padre Pio - San Pio kan je over hem lezen