Iemand een leuk idee voor uitje omgeving Rotterdam?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Mijn vriendin is binnenkort jarig en meestal geven we elkaar iets om te doen. Zo hebben we ge-hightea-ed (of hoe je dat ook schijft?), sushi gegeten en een gezichtsbehandeling gedaan.
    Nu ben ik weer aan de beurt dus ik zit me suf te verzinnen voor een origineel,leuk,niet te duur uitje.
    Iemand een idee? Graag omgeving Rotterdam/Spijkenisse/Brielle/Barendrecht.

Alvast bedankt voor het meedenken:)

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Het mag trouwens ook wer sushi of high tea zijn maar dan zoek ik nog een leuk adresje;)

3. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Misschien handig om Groupon Rotterdam te volgen? Die komen steeds met leuke doe dingen in/rondom Rotterdam.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ja dat hebben we al een paar keer gedaan maar dan valt het toch tegen. (we zijn verwend denk ik)
    Zo hebben we een keer Docter Fish gedaan in Rotterdam,echt vreselijk,die zaak stonk naar rotte vis en we zaten samen met onze voeten in een aquarium. Zaten ook maar iets van 50 visjes in haha!

5. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Oh jee, zonder dollen: ik ga zoiets nog doen, met voeten in aquarium met vissen! Of het dezelfde zaak is weet ik niet. Aaarghh.

6. Delta

Delta Niet meer actief

sushi all you can eat SUMO in rotterdam is een aanrader ! super lekker en gezellig :D

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Haha,het was ergens in Noord geloof ik. oja de Beauty Company.
    Hoop voor je dat het niet daar is;)

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Daar zijn we ook geweest,inderdaad heel leuk en erg smakelijk!!

9. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Boijmans van Beuningenmuseum! Zit een leuk park bij om te chillen en je kunt er heerlijk lunchen..

10. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    hihg tea bij den Biessenschuur in Spijkenisse,
    of high tea bij Blessing in Zuidland.

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ja Biessenschuur is erg goed hè! die in zuidland ken ik nog niet! ga ik even kijken!

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Het is niet echt een museum type,maar misschien alleen lunch ;)

13. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

En heel wat anders: surfen op de golven in de binnenhal in Zoetermeer?
    Of skien in Snowworld.
    Of schaatsen in Den Haag.
    Of liever niet sportief?

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hightea in hotel newyork. Zelf kreeg ik van mijn vriendin voor mijn 30e verjaardag een make over bij een kapsalon. Mijn haren werden geknipt en kreeg mooie makeup super leuk om te doen.

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ik heb een paar jaar geleden met een paar vriendinnen een kleuranalyse laten doen in Brielle, bij Couleurs Mystique. Ik deed dit toen echt voor een vriendin die het heeeeel graag wilde, mij leek het wat onzinnig, maar wat was dat leuk en nuttig zeg! Sindsdien zeg ik het tegen iedereen: als vrouw moet je eigenlijk allemaal ooit eens dit laten doen, het verandert zo veel. Winkelen is leuker en makkelijker en je krijgt opeens overal waar je komt complimentjes, omdat de juiste kleur kleding en make up dus echt een duidelijk verschil maken. Het grappige is ook dat het niet zo is dat zij jou vertelt wat je moet dragen, d.m.v. allerlei gekleurde doeken zie je het gewoon zelf, zonder dat zij iets zegt.

Inmiddels heb ik mijn zussen, moeder en andere vriendinnen al meegesleept en iedereen is 'om' en houdt zich er sindsdien keurig aan. Een echte tip voor een gezellige middag met een vriendin, er zit ook lunch bij en een make up work shop.

Andere dingen in deze omgeving: lunchen bij Olijf in Spijkenisse of bij Havana in Rockanje.

16. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    High-Tea bij Indenbiesenschuur in Spijkenisse is heerlijk en gezellig!

Je kunt het volgens mij in combinatie doen met een workshop bij het zeepatelier Het Ambacht wat daar om de hoek zit.
    Misschien is dat een leuk idee?! :)

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  18. Wilma1978

Wilma1978 Actief lid

27 dec 2009
    249
    0
    0
    Misschien zelf chocola'tjes maken?

Bij Het Doosje van Lobs in Brielle hebben ze regelmatig cursussen hierin, volgens mij mag je de chocola die je gemaakt hebt ook zelf meenemen (en de chocola daar is echt heel lekker).

19. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    high tea bij de bakkerswinkel in zoetermeer of als je wilt Utrecht. ik heb veel ervaring met High tea, maar dit vind ik tot nu toe echt de beste.

Deel Deze Pagina