Mijn vriendin is binnenkort jarig en meestal geven we elkaar iets om te doen. Zo hebben we ge-hightea-ed (of hoe je dat ook schijft?), sushi gegeten en een gezichtsbehandeling gedaan. Nu ben ik weer aan de beurt dus ik zit me suf te verzinnen voor een origineel,leuk,niet te duur uitje. Iemand een idee? Graag omgeving Rotterdam/Spijkenisse/Brielle/Barendrecht. Alvast bedankt voor het meedenken
Misschien handig om Groupon Rotterdam te volgen? Die komen steeds met leuke doe dingen in/rondom Rotterdam.
ja dat hebben we al een paar keer gedaan maar dan valt het toch tegen. (we zijn verwend denk ik) Zo hebben we een keer Docter Fish gedaan in Rotterdam,echt vreselijk,die zaak stonk naar rotte vis en we zaten samen met onze voeten in een aquarium. Zaten ook maar iets van 50 visjes in haha!
Oh jee, zonder dollen: ik ga zoiets nog doen, met voeten in aquarium met vissen! Of het dezelfde zaak is weet ik niet. Aaarghh.
En heel wat anders: surfen op de golven in de binnenhal in Zoetermeer? Of skien in Snowworld. Of schaatsen in Den Haag. Of liever niet sportief?
Hightea in hotel newyork. Zelf kreeg ik van mijn vriendin voor mijn 30e verjaardag een make over bij een kapsalon. Mijn haren werden geknipt en kreeg mooie makeup super leuk om te doen.
Ik heb een paar jaar geleden met een paar vriendinnen een kleuranalyse laten doen in Brielle, bij Couleurs Mystique. Ik deed dit toen echt voor een vriendin die het heeeeel graag wilde, mij leek het wat onzinnig, maar wat was dat leuk en nuttig zeg! Sindsdien zeg ik het tegen iedereen: als vrouw moet je eigenlijk allemaal ooit eens dit laten doen, het verandert zo veel. Winkelen is leuker en makkelijker en je krijgt opeens overal waar je komt complimentjes, omdat de juiste kleur kleding en make up dus echt een duidelijk verschil maken. Het grappige is ook dat het niet zo is dat zij jou vertelt wat je moet dragen, d.m.v. allerlei gekleurde doeken zie je het gewoon zelf, zonder dat zij iets zegt. Inmiddels heb ik mijn zussen, moeder en andere vriendinnen al meegesleept en iedereen is 'om' en houdt zich er sindsdien keurig aan. Een echte tip voor een gezellige middag met een vriendin, er zit ook lunch bij en een make up work shop. Andere dingen in deze omgeving: lunchen bij Olijf in Spijkenisse of bij Havana in Rockanje.
High-Tea bij Indenbiesenschuur in Spijkenisse is heerlijk en gezellig! Je kunt het volgens mij in combinatie doen met een workshop bij het zeepatelier Het Ambacht wat daar om de hoek zit. Misschien is dat een leuk idee?!
Samen een dagje eropuit in Zuid-Holland | www.jijenikreizen.nl Weekendje weg dagje uit, weg met Recreatief.nl - bedrijfsuitje en groepsuitje Of samen een bios pakken.
Misschien zelf chocola'tjes maken? Bij Het Doosje van Lobs in Brielle hebben ze regelmatig cursussen hierin, volgens mij mag je de chocola die je gemaakt hebt ook zelf meenemen (en de chocola daar is echt heel lekker).
high tea bij de bakkerswinkel in zoetermeer of als je wilt Utrecht. ik heb veel ervaring met High tea, maar dit vind ik tot nu toe echt de beste.