Ervaring paroxetine

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Dani01, 25 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani01

    Dani01 Lid

    2 apr 2018
    5
    2
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Van de huisarts heb ik paroxetine 25mg voorgeschreven gekregen. Ik ben ontzettend bang om hiermee te starten. Wil niets liever dan me weer beter voelen, maar de bijwerkingen houden me tegen. Op dit moment ben ik vooral erg somber, down, leeg en kan ik me nergens toe zetten. Maar niet angstig en ik slaap goed (dankzij oxazepam). Zijn hier vrouwen die ervaring hebben met paroxetine en welke bijwerkingen hebben jullie gehad?
     
  2. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.188
    2.400
    113
    Heb je met je huisarts je angst voor bijwerkingen besproken?
    En heb je daar naast ook gesprekken met iemand?

    Ik heb met paroxetine zelf geen ervaring maar wel met een andere ssri.
    Ik had vooral pijn in mijn maag en was misselijk en wat duizelig na ruim een week was dat over.
     
  3. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Heb je je bloed al laten prikken? Nav je vorige topic..
    Je kan wel allerlei medicijnen slikken, maar als het je schildklier is los je daar niets mee op..
     
  4. Dani01

    Dani01 Lid

    2 apr 2018
    5
    2
    3
    Vrouw
    Schildklier te langzaam en vitamine D tekort. Dus nu eerst schildklier tabletten en stootkuur vitD
     
  5. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    Je klachten kunnen heel goed door deze tekorten komen. Door bijv een vit d tekort kan je ook depressieve gevoelens krijgen, angst, meer kans op stress en een burnout..
    Ik.merk het meteen wanneer mijn vit d tever gedaald is. De wordt ik geestelijk instabieler en kan ik minder hebben
    Hoe hoog was je waarde? Hij moet liefste tussen de 80 en 150 zitten. Artsen houden vaak 50 aan als ondergrens. Dat is de oude waarde.
    Beste is om naast vit d ook.magnesium te slikken en vit k2. Magnesium en vit d hebben elkaar nodig. Vit k2 zorgt ervoor dat de kalk op de juist plek komt en niet neerslaat in je aderen en voor aderverkalking zorgt.
    Stootkuur helpt vaak ook niet goed. Beste is om dagelijks een hoge waarde te slikken ipv 1x in de week een grote hoeveelheid en de rest van de week niets..
     

Deel Deze Pagina