Ik had het Kraambezoekboek gekregen maar ben helaas helemaal vergeten om mensen erin te laten schrijven. De hele bevalling, kraamweek en de periode erna heeft zo'n indruk gemaakt dat ik het straal vergeten ben. Echt joh , ik baal als een stekker, want ik was zo ontzettend blij met het boek. Nu wil ik wel zo'n andere van Pauline Oud bestellen, maar welke is leuker: "Baby's eerste jaar" of "Alle mijlpalen van 1 tot 4 jaar". Het lijkt me zo leuk om een naslagwerk voor Ayla te maken. @ TS: Sorry dat ik je topic even inpik om mijn eigen vraag te stellen... EDIT: Ik denk dat ik eerst maar "Baby's eerste jaar bestel" en dan pas die andere. Die eerste is volgen mij voor 0-1 jaar en die 2e voor 1-4 jaar.
En je kan ze bestellen op www.bol.com. Daar ga ik 'm bestellen, want ik ben te lui om naar de winkel te gaan.
hallo ik heb wel 2 keer het kraambezoekboek, want een is echt te weinig. Probeer stellen samen een gedeelte in te laten vullen. het 9 maanden boek wilde ik niet omdat ik de eerste 25 weken doodziek ben geweest en ik bij al die weken niets anders in te vullen had als braken ziekenhuis ect..........
Ik had helaas de 9maanden-variant niet (wist toen nog niet dat dit bestond!), maar heb wel het kraambezoekboek gekocht (lag hier vanaf zwangerschapsweek 38 standaard op de salontafel, want was bang dat ik ook mensen zou vergeten te vragen erin te schrijven en we hebben 'm zelfs meegenomen naar 't zkh voor de allereerste visite, hahaha) en kreeg van mijn schoonouders toevallig ook het 1e jaar-boekje! Ben normaal niet zo trouw met schrijven, maar omdat deze na de eerste maand per maand gaat vond ik het wel makkelijk bij te houden en doe ik dat ook best trouw! Alleen de eerste weken ben ik het wel eens vergeten, helaas, maar dat was niet zo heel raar (niet erg fit uit de bevalling gekomen). Ga ook eens kijken naar het laatste deel. Lijkt me ook erg leuk!
ik laat altijd de groepjes bezoek gezamenlijk een pagina invullen idd. dus schoonfamilie met hun kinderen 1 pagina, collega's die gezamenlijk komen 1 pagina.. anders gaat het wel heel hard ja!
Hier de complete set in huis. Ik had het dagboek gekregen aan het begin van de zwangerschap, bij toeval zag ik de andere varianten bij Prenatal liggen en heb ze gelijk meegenomen. Het kraambezoekboek ligt standaard op tafel omdat we het anders vergeten. En we hebben al 2 hele pagina's in baby's eerste jaar geschreven . Ik vind het in ieder geval een aanrader!!
Ik heb ook het 9-maanden boek, erg leuk! Vind het super om er in te schrijven en zo een naslagwerkje te maken Ga ook het kraambezoek halen. Vind het er ook zo leuk uit zien! Overigens gekocht bij de speelgoedwinkel, geloof Intertoys
Eind 2010 komt er weer een nieuwe uit van deze reeks. Mijn kleinkind alle hoogtepunten. Dus de opa en oma's kunnen ook aan de bak.
@jewe ja ik zag het. hoop voor de kerst wel een leuk kerst cadeautjes. 2 dan meteen nog eentje voor ons meisje en eentje voor de toekomstige