Ik wil (misschien) een andere buggy. Welke raden jullie aan? EISEN: -boodschappenmandje onderin -lichtgewicht -moet meekunnen op de fiets -ik moet er niet half onder hoeven te kruipen om hem uit te klappen -geen quinny buzz -niet te laag ivm mijn vriend -zwenkwielen -je moet er wat tassen aan kunnen hangen (niet teveel gewicht natuurlijk hoor) -moet lang mee kunnen gaan (op zijn minst 3 jaar) -geen lelijk lomp groot ding de chicco, maclaren en maxi taxi citi cx leken me wel wat heeft iemand hier al ervaring mee? Andere voorbeelden mogen ook!
Hier ook de chicco liteway en die bevalt prima. In en uitklappen gaat heel makkelijk, ook zit er een boodschappenmandje onder en kun je er wel wat tassen aan hangen idd niet te zwaar. Hier gaat hij makkelijk in de auto en als het goed is moet die ook mee kunnen op de fiets, nog niet geprobeerd overigens.
Wij hebben de Maclaren en ben hier heel erg tevreden over. Een fijne buggie degelijk en rijdt lekker. Mijn dochtertje weegt niet zoveel maar ik kan er echt geen volle tassen aan hangen hoor. Zelfs de luiertas die flink gevuld is gaat niet lukken. Ze weegt denk ik 9 kg nu
miojn zoontje weegt 12,5 kg. Welke maclaren is dat??? Kun je aan geen enkele maclaren tassen hangen???
Wij hebben ook de maclaren en ben er erg tevreden over. Dochter weegt 13 kg en kan er redelijk wat aan hangen. Dan moet ze er natuurlijk niet uitstappen.
Wij hebben ook een maclaren, en ik zou geen andere buggy meer willen. Hij rijdt zeer vlotjes en je kan toch wel iets kwijt in het boodschappenmandje.
Wij hebben de Mclaren Techno, super tevreden zijn we, maar die kan niet op de fiets helaas. Daar is hij te zwaar voor zeggen ze. Heb het niet geprobeerd.
Wij hebben een buggy van de Hema, bevalt ons prima! En....... - boodschappenmand onderin - lichtgewicht - kan mee op de fiets - makkelijk in te klappen - niet te laag - zwenkwielen - geen lelijk lomp groot ding
de chicco heeft heeeel vaak klachten met de voorwielen. mijn nicht heeft hem en hij ging snel kapot na maar een paar keer gebruik. en een maclaren heeft ze ook en die is niet kapot te krijgen.het blijven toch de beste wagens vind ik. als je de maclaren xt of xlr neemt dan kun je ook de handvaten hoger zetten.
Hier ook een Maclaren quest sport, echt een superding! Zou niet meer zonder kunnen, Julie zit er eigenlijk nog liever in dan in de Bugaboo! Makkelijk in- en uitklapbaar (doe ik met 1 hand), ruim genoeg boodschappennet en licht genoeg voor op de buggydrager op de fiets. Maclaren Quest Sport Charcoal/Silver | Buggy's | Baby-Dump
Maxi Cosi Mila vind ik erg fijn. Hangt niet zo ver naar achter als de meeste buggy's waardoor je er wat meer tassen aan kunt hangen zonder dat hij omvalt. En natuurlijk in erg leuke kleurtjes verkrijgbaar. Bijkomend voordeel is dat in het begin de Maxi Cosi erop gezet kan worden.
De maclaren techno xt....fantastisch!!! Ze zit er lekkerder, beter en mooier in als in de mutsy wandelwagen. Voldoet aan al jou eisen en ik kan er best wat boodschappen aan hangen zonder dat hij kiept.
wij hebben ook de quest sport. Ik weet niet precies waar het omslagpunt ligt wanneer je wel spullen aan de wagen kunt hangen maar ik vind dat ik er nog maar weinig aan kan hangen in ieder geval dat ligt zeker niet aan de maclaeren maar gewoon aan alle buggy's