In andere topics over boeken lees ik vaak Karin Slaughter. Ik heb jaren geleden een boek van haar gelezen, maar was toen niet enthousiast. Maar ik wil het toch weer eens proberen, maar welk boek is het best?
Wat mijn voorgangster zegt... Het is een serie. Daarbij is het dus echt niet leuk om zomaar een deel te pakken! Hier de volgorde: Karin Slaughter op De Boekenplank
Zoals ik het las zijn er verschillende serie,s maar ook losse boeken. Ik lees het liefst een los boek.
Ik vind de will trent boeken heel goed. Vooral haar laatste is weer subliem. Om de onderlinge relaties te begrijpen is het mooi om ze op volgorde te lezen. Maar voor het verhaal zelf hoeft het niet. Genadeloos en gevallen zijn ook erg goed.
Bedankt . Ik ga eerst mooie meisjes lezen en als dat bevalt wil ik die serie gaan lezen, las op bol ook dat dat een goede serie is.
Om heel eerlijk te zijn vind ik mooie meisjes net 1 van haar minste boeken. Een beetje te zeg maar. De nieuwste vind ik wel weer heel erg goed, maar dat is van de Will trent serie, dus handiger om op volgorde te lezen.
Ik vind alle boeken wel echt van die 'lekker weglezen op vakantie'-boeken. Will Trent is iid leuk! Ik vind het wel echt Amerikaanse boeken; soms heb ik daar veel zin in en soms ook juist totaaaal niet.
Ik heb ze op de laatste na allemaal en sluit me aan bij de andere. Voor de verhaallijn is op volgorde lezen wel mooier. En ook hier is will trent favoriet.
Maar eigenlijk moet je toch wel bij Sarah Linton beginnen, omdat de verhaallijnen van haar en Will samensmelten.....
Gisterenmiddag in mooie meisjes begonnen, na een half uur gestopt en sindsdien niet meer aan gedacht. Zegt voor mij genoeg, als een boek goed is wil ik alleen maar lezen. Maar vandaag nog een stukje proberen, misschien wordt het nog beter.
Jammer ik had al aangeven dit niet haar beste boek is. Wat mij btreft hoef je niet met de sara linton boeken, de grant county reeks, te beginnen. Je kan ook met de wil trent boeken beginnen, die zijn echt goed. Ja dan mis je iets vd relatie tussen sara en wil maar voor het verhaal an sich maakt dat niet uit. Maar misschien is haar schrijfstijl gewoon niks voor jou.
Dat idee had ik al. Eigenlijk is het gewoon jammer dat slaughter zo'n boek heeft geschreven. Zo schrikt ze potentiele nieuwe fans af. Ik zou zeggen schrijf haar nog niet helemaal af .
Ik ben nu begonnen aan Blauwe maandag van Nicci French . De serie met Will Trent wil ik wel gaan lezen, maar ben toch minder enthousiast dan gisteren. En moet nog even uitzoeken met welke ik moet beginnen.