Hier wel met verdovingszalf, boven en onder, kietelde alleen een beetje. Die van mij staat als beste van heel NL aageschreven. Ook wachtlijst van een paar maanden. Artistic inc in Amsterdam is het.
Ik wil je niet ompraten maar besef je dat je altijd met een frisse blik op staat en dat het op vakantie met bijv. Zwemmen ideaal is.
Ja ik heb het ook sinds een aantal maanden en ben er erg blij mee. Het zetten was goed te doen alleen de 2e en 3e keer bijwerken was echt niet prettig omdat mijn ogen echt nog gevoelig waren van die eerste keer. Wel nog 2 dagen met gezwollen ogen gelopen en beetje rood maar goed te doen, heb het bewust op een donderdag gedaan zodat ik vrijdag lekker thuis was en het weekend. Gewoon de vrijdag hele dag gekoeld en toen was het de zaterdag al zo goed als weg. Ik was het gewoon zat om dat lijntje elke dag te trekken dus nu is het opgelost.
Ik heb het ook, zowel boven als onder. Heb verdovende zalf van te voren gebruikt en vond het qua pijn wel goed te doen. Sommige plekken waren wel pijnlijk maar ik vond het nooit te pijnlijk worden. Ik heb het nu 3 jaar en het ziet er nog steeds erg mooi uit. Zijn bij mij wel vrij strakke lijnen maar niet te heftig. Vind het ideaal dat de lijntjes nooit meer vervagen bij traanogen en dat ik er altijd vrij fris uit zie na het opstaan. Wimpers lijken niet voller maar ook zonder mascara zie ik er wel gewoon opgemaakt uit en kan ik zo over straat
Waar kan ik dat vinden? Misschien durf ik het bij de beste of 2na beste wel, is er een site waar je kunt zien hoe goed een salon aangeschreven is?
De eigenaresse hier heeft diverse prijzen gewonnen met pmu. Daar schijnen ook wedstrijden in te zijn.